لیونل مسی جدید راهی اولدترافورد می گردد؟

به گزارش مینی ست، تیاگو آلمادا، ستاره جوان و آرژانتنی ممکن است فصل بعد در لیگ برتر انگلیس به میدان برود.

لیونل مسی جدید راهی اولدترافورد می گردد؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، منچستریونایتد در تابستان سال جاری به دنبال مذاکره برای خرید تیاگو آلمادا، ستاره جوان و آینده دار آرژانتینی خواهد بود. آلمادا در این فصل در 25 بازی پنج گل زده و دو پاس گل داده است و بسیاری در آرژانتین سبک بازی و تکنیک این ستاره جوان را لیونل مسی مقایسه می نمایند و به همین دلیل به او لقب مسی جدید داده شده است.

این بازیکن 19 ساله در لیگ برتر آرژانتین برای ولزسارسفلید نمایش درخشانی داشته و مورد توجه بسیاری از تیم های عظیم اروپایی از جمله منچسترسیتی نیز قرار گرفته است. بند آزادی 20 میلیون پوندی در قرارداد آلمادا وجود دارد، اما این بند در انتها تابستان سال جاری منقضی می گردد و یونایتد میخواهد هر چه سریع تر مقدمات خرید آلمادا را فراهم کند تا در آینده مجبور به پرداخت هزینه بیشتری نباشند.

منچسترونایتد زیر نظر اوله گونار سولسشر دست به جوانگرایی زده و در ماه های اخیر بازیکنانی چون میسون گرینوود و دنیل جیمز به ترکیب اصلی این تیم راه یافته اند. همچنین شیاطین سرخ به شدت در تابستان سال جاری به دنبال خرید جیدون سانچو، ستاره جوان و انگلیسی دورتموند هستند و اگر اهداف آنها در بازار تابستانی برآورده گردد، یونایتد تبدیل به یکی از جوان ترین تیم های اروپایی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1008

به "لیونل مسی جدید راهی اولدترافورد می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیونل مسی جدید راهی اولدترافورد می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید