مراکز خرید مقرون به صرفه استانبول، بازار های استانبول با قیمت مناسب

به گزارش مینی ست، بازار های پر بازدید استانبول ترکیه، در کدام مرکز خرید مقرون به صرفه خرید کنیم؟

خرید در شهرهای بزرگی مثلاستانبول که دارای مراکز خرید متنوع و متعدد است بسیار مشکل است چرا که وجود این گستردگی، انتخاب مرکز خرید با قیمت مناسب را در این میان گیج نماینده و سخت می نماید. از این رو پیدا کردن مراکز خریدی که کالاهای خوب با قیمت مناسب عرضه می نمایند یک هنر محسوب می گردد، با این حال، در استانبول هزاران هزار مغازه مختلف و مغاره دار قهار وجود دارد که منتظر شکار و گمراه کردن شما هستند.

مراکز خرید مقرون به صرفه استانبول، بازار های استانبول با قیمت مناسب

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

اما همواره راهی برای فرار از تله های پیش بینی شده این فروشندگان وجود دارد، ما بهترین بازار های استانبول و مراکز خرید مقرون به صرفه استانبول را به شما معرفی خواهیم کرد تا لذت خرید مناسب با خیالی آسوده را تجربه کنید :

مرکز خرید شماره 1 استانبول : بازار بشیکاش استانبول - Beşiktaş

در دل منطقه بشیکاش بازاری وجود دارد که در آن می توانید مغازه های مختلف و اما محبوبی را پیدا کنید، این مغازه ها اجناس خوبی را در مناسبترین و مقرون به صرفه ترین قیمت عرضه می نمایند در این بازار می توانید لباس های دسته دوم از گران ترین برند های روز جهان مانند Topshop و Asos ، لباس های شیک مقرون به صرفه قیمت، ادکلن، لوازم آشپزخانه و هر هر آنچه که می خواهید را پیدا کنید. اگر در پی خردیدی مقرون به صرفه در استانبول هستید، حتا سری به این بازار بزنید تا در کنار خریدی مقرون به صرفه، از نزدیک فرهنگ و زندگی مردم ترکیه را لمس کنید.

بازار بشیکاش در تمام روز های هفته بسیار شلوغ بوده و مملوء از حمعیت است، از این رو به شما پیشنهاد می کنیم که صبح زود را برای بازدید و خرید از این بازار انتخاب کنید.

نشانی مرکز خرید بشیکاش استانبول ترکیه :

بازار بشیکاش استانبول بر روی نقشه

مرکز خرید شماره 2 استانبول : مرکز خرید بی اوغلو ایش استانبول - Beyoğlu

مرکز خرید بی اوغلو یکی از مراکز خرید محبوب و مشهور استانبول ترکیه است که به وسیله همه بازدیدنمایندگان پیشنهاد می گردد. ای مرکز خرید مخصوص کسانیست که می خواهند اجناس خوب را در قیمت مناسبی بخرند و از حراجی های بسیار فوق العاده ای خرید نمایند.

در مرکز خرید مقرون به صرفه بی اوغلو ایش انواع لباس ها از برند های معتبری نظیر Zara، H&M و Mango در رنج قیمتی 25 لیره تا 30 لیره و انواع سوغاتی های استانبول از لباس تا زیور آلات به چشم می خورد.

نشانی مرکز خریدبی اوغلو استانبول - Beyoğlu :

ترکیه، استانبول، اواسط خیابان استقلال

مرکز خرید بی اوغلو بر روی نقشه

بازار خرید شماره 3 استانبول : شنبه بازار Bakırköy

هر آخر هفته در روز های شنبه، بازار Bakırköy را از دست ندهیدو در ایت بازار همه چیز از غذا گرفته تا لوازم دکوریه خانه، لباس و.... را می توانید با قیمتی مقرون به صرفه تهیه کنید. اما علاوه بر فروش اجناس خوب در قیمت مناسب و فروشندگان محلی خون گرم، موضوع دیگری این بازار را جالب تر از بقیه بازار های استانبول نموده و آن هم مردان فروشنده در لباس های زنانه است. این فروشندگان برای جذب مخاطب لباس های زنانه می پوشند، کلاه گیس می گذاردند و به صورتی کاملا جالب تغییر ظاهر می دهند. حتی اگر قصد خرید ندارید تماشای فروشندگان این بازار خنده را بر روی لبان شما خواهد آورد.

به شما توصیه می کنیم که پیش از ترک کردن این بازار، یک فنجان چای خوش رنگ و خوش طمع در کیوسک های کنار این بازار بنوشید.

نشانی شنبه بازار باریکوی استانبول :

شنبه بازار باریکوی استانبول بر روی نقشه

بازار خرید شماره 4 استانبول : بازار کادیکوی استانبول - Kadıköy :

بازار کادیکوی یکی دیگر از بازار های مقرون به صرفه قیمت استانبول است که تنها در روز هیا سه شنبه و آدینه باز است. در این بازار با کوهی از لباس روبه رو می شوید که معمولا به علت قیمت مناسب آنها در بین خانم ها و مردان جوان محبوب است.

نشانی بازار خرید کادیکوی استانبول - Kadıköy :

ترکیه، استانبول، خیابان Bahariye در محله Kadıköy

بازار کادیکوی استانبول بر روی نقشه

مرکز خرید شماره 5 استانبول : مرکز خرید ترکوز - Terkoz Pasajı :

پاساژ ترکوز یکی دیگر از مراکز خرید مقرون به صرفه قیمت استانبول می باشد، در این مرکز خرید مقرون به صرفه می توانید انواع لباس ها را در قیمت های مناسب از برند های مختلف بخرید. نرخ قیمت ها در پاساژ ترکوز 3.5 لیره تا 20 لیره می باشد.

نشانی مرکز خرید ترکوز استانبول ترکیه - Terkoz Pasajı:

ترکیه، استانبول، منظقه تکسیم، خیابان استقلال

مرکز خرید ترکوز استانبول بر روی نقشه

منبع: ترکیه رویایی
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1724

به "مراکز خرید مقرون به صرفه استانبول، بازار های استانبول با قیمت مناسب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید مقرون به صرفه استانبول، بازار های استانبول با قیمت مناسب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید