مسائل مدیریتی؛ بزرگ ترین دلیل خسارت پستی

به گزارش مینی ست، مدیرعامل اپراتور اول پست گفت: بسیاری از موارد مدیریتی موجب می گردد که پست دچار خسارت و زیان گردد و ما به دنبال برطرف این مشکل و جذب فعالان پستی هستیم.

مسائل مدیریتی؛ بزرگ ترین دلیل خسارت پستی

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، کرباسیان مدیرعامل نخستین اپراتور خصوصی پست ایران در مراسم رونمایی از نخستین اپراتور خصوصی پست کشور که در اتاق بازرگانی برگزار گردید، گفت: با توجه به تجربیات و مسائل پستی، برنامه ریزی های اساسی در این حوزه اجرا شده است و به دنبال این هستیم، فعالان پستی بدون آنکه برندشان تغییر کند بتوانند از شبکه پستی استفاده نمایند.

وی ادامه داد: حدود 20 شرکت به ما پیوستند تا در هر نقطه ای که امکان پست ندارند بتوانند از ظرفیت پستی سایر شرکت ها استفاده نمایند و همه در چارچوب پروانه رگولاتوری با هم همکاری نمایند.

کرباسیان در ادامه توضیح داد: ما به دنبال تعطیل کردن مجموعه ها نیستیم و می خواهیم همه با برند خودشان روی این شبکه فعالیت نمایند.

مدیرعامل اپراتور اول پست گفت: بسیاری از موارد مدیریتی موجب می گردد که پست دچار خسارت و زیان گردد و ما به دنبال برطرف این مشکل و جذب فعالان پستی هستیم.

وی ادامه داد: همچنین این اپراتور می خواهد بستری برای گزارش دهی و ثبت محصولات و مرسولات فراهم کند.

کرباسیان تاکید نمود:در نرم افزار ما، فعالان با هم مرتبط هستند تا بتوانند فرایندهای پستی را انجام دهند و رضایت مشتری را نیز فراهم کند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 475

به "مسائل مدیریتی؛ بزرگ ترین دلیل خسارت پستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل مدیریتی؛ بزرگ ترین دلیل خسارت پستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید