مهاباد در شبانه روز گذشته فوتی کرونایی نداشت

به گزارش مینی ست، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: با گذشت 24 ساعت بدون فوتی کرونا در مهاباد، آمار قربانیان در این شهرستان همچنان 503 نفر ثابت ماند.

مهاباد در شبانه روز گذشته فوتی کرونایی نداشت

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از مهاباد، جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی اعلام کرد: طی شبانه روز گذشته 14 مورد فوت بر اثر کرونا ویروس در استان ثبت شد که با احتساب این فوتی ها تعداد جان باختگان این ویروس به 6 هزار و 360 نفر افزایش یافت.

آقازاده اضافه کرد: در همین مدت هم یک هزار و 47 بیمار تازه کرونایی در استان شناسایی و از این تعداد 321 تن در مراکز درمانی بستری شدند.

وی توضیح داد: تعداد بستری شدگان در آی سی یو هم 312 نفر بوده که از این تعداد، 53 نفر به دستگاه تنفس مصنوعی متصل هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با بیان اینکه آمار ها نشان می دهد که مقدار فوتی های ناشی از کرونا در افرادی که واکسن دریافت نموده اند، به شدت پایین است، از افرادی که واکسن کرونا دریافت ننموده اند خواست تا هرچه سریعتر به نزدیکترین مرکز واکسیناسیون مراجعه نموده و در پیشگیری از چرخه انتقال کرونا ویروس سهیم شوند.

وی با تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این بحران، از مردم خواست تا حتی پس از دریافت واکسن هم، حتما ماسک بزنند، از حضور در تجمعات بپرهیزند و همچنان فاصله فیزیکی خود را با دیگران حفظ نمایند.

ج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 مهر 1400 بروزرسانی: 29 مهر 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1793

به "مهاباد در شبانه روز گذشته فوتی کرونایی نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاباد در شبانه روز گذشته فوتی کرونایی نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید