موسوی: در خصوص روابط بازیکنان ایران و لهستان اغراق شده است، فقط با یک بازیکن مشکل داریم

به گزارش مینی ست، ملی پوش والیبال ایران اعتقاد دارد در خصوص روابط بد بازیکنان تیم های ملی ایران و لهستان اغراق شده است.

موسوی: در خصوص روابط بازیکنان ایران و لهستان اغراق شده است، فقط با یک بازیکن مشکل داریم

به گزارش خبرنگاران، تیم های ملی والیبال ایران و لهستان در سال های اخیر، رقابت های هیجان انگیزی را برگزار نموده اند که در انتها بعضی از آنها درگیری های لفظی و حتی فیزیکی هم وجود داشته است.

میهاو کوبیاک، کاپیتان تیم ملی لهستان پیش از آغاز لیگ ملت های 2019 گفته بود که ایرانی ها مردمی بدخواه، بداندیش و مخرب هستند و چنین ملتی از نظر او وجود خارجی ندارد. توهین به مردم ایران، باعث محرومیت او توسط فدراسیون لهستان و فدراسیون جهانی برای شش مسابقه ملی شد. البته این محرومیت کاملاً نمادین بود و کوبیاک طبق برنامه از پیش معین شده اصلاً قرار نبود در این بازی ها حضور داشته باشد. او همچنین از سوی فدراسیون جهانی والیبال، توبیخ شد.

سیدمحمد موسوی، مدافع وسط تیم ملی ایران که در فصل پیش رو برای تیم اولشتین لهستان بازی خواهد نمود در خصوص روابط بین بازیکنان دو تیم گفت: ما واقعاً مسئله ای با تیم ملی لهستان نداریم. تنها با یک بازیکن تیم لهستان به صورت جدی مشکل و زاویه داریم. در کل روابط خوبی با سایر بازیکنان ملی پوش لهستانی داریم.

موسوی در ادامه توضیح داد: در خصوص روابط بد بازیکنان دو تیم اغراق شده است و مشکل ما فقط با یک بازیکن است که نمی خواهم نامی از او ببرم. در فرهنگ ما وقتی کسی مقابلت می ایستد، نباید عقب بروی و باید با سر بالا روبه روی او بایستی و مستقیم در چشم هایش نگاه کنی. شاید مسئله از همین جا آغاز شد، ولی در کل مسئله ای با بازیکنان لهستان نداریم.

بازیکن ایرانی تیم اولشتین ادامه داد: ما در هتل هم که بازیکنان لهستان را می بینیم با هم صحبت می کنیم و جو خوبی بین ما وجود دارد. مسائل و درگیری ها فقط در زمین مسابقه و در طول بازی است. وقتی مسابقه تمام می شود، هیجانات فروکش می نماید و همه چیز به حال عادی برمی شود. هیچ چیزی بین ما نیست.

نخستین بازی موسوی در لیگ لهستان فردا (شنبه) در سالن اورانیا با تیم رادوم خواهد بود. تمام دو هزار و 500 بلیت این بازی، پیش فروش شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 518

به "موسوی: در خصوص روابط بازیکنان ایران و لهستان اغراق شده است، فقط با یک بازیکن مشکل داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسوی: در خصوص روابط بازیکنان ایران و لهستان اغراق شده است، فقط با یک بازیکن مشکل داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید