بازسازی منزل: مکس پین 1 و 2 به وسیله سازندگان اصلی بازسازی می گردد

به گزارش مینی ست، شرکت رمدی (Remedy) اظهار داشت که بازی مکس پین 1 و 2 (Max Payne 1 & 2) را بازسازی خواهد نمود. این دو عنوان در قالب یک بازی عرضه شده و برای کنسول های نسل 9 به همراه کامپیوتر عرضه خواهد شد. شرکت رمدی با صاحب مجموعه مکس پین، راکستار (Rockstar)، به توافق رسیده است تا بازسازی این عناوین را به دست بگیرد.

بازسازی منزل: مکس پین 1 و 2 به وسیله سازندگان اصلی بازسازی می گردد

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

رئیس راکستار در یک بیانیه گفت:

رئیس شرکت رمدی نیز در مصاحبه ای گفت:

طبق قراردادی که منتشر شده شرکت رمدی مسئول ساخت هر دو عنوان است. البته این شرکت اعلام نموده که مکس پین 1 و 2 را به صورت یک بازی منتشر نموده و از موتور Northlight نیز استفاده خواهد نمود. بودجه این پروژه به وسیله شرکت راکستار تأمین خواهد شد. این بودجه به میزان ای خواهد بود که رمدی باید به میزان عناوین دیگر خود روی آن وقت بگذارد. رمدی نیز پس از اینکه راکستار به طور کامل میزان پولی که برای ساخت، انتشار و تبلیغ این بازی هزینه نموده را پس گرفت، دسترس کامل به این دو عنوان خواهد داشت.

در حال حاضر بازسازی مکس پین در مراحل اولیه ساخت واقع شده است. به همین علت مدت زیادی طول خواهد کشید تا عرضه شود. با اینحال این دو عنوان تأثیر بسیاری در دنیای گیمینگ داشته و حال گیمرهای نو نیز به آن دسترسی خواهد داشت. گیمرهای قدیمی نیز برای حس نوستالژی قطعاً از آن لذت خواهند برد.

رابطه بین رمدی و راکستار به عرضه اولیه عناوین مکس پین 1 و 2 باز می شود. این بازی ها به وسیله رمدی ساخته شده و راکستار مسئول انتشار آن ها بودند. هر دو عنوان یک انقلاب در زمینه داستان و گیم پلی بودند. از طرفی تأثیر بسیاری روی دنیای گیمینگ و فرهنگ موجود در آن داشتند.

یکی از مجموعه های به شدت پرطرفدار در دنیای گیمینگ عناوین مکس پین است. با اینحال حدود 10 سال است که هیچ خبری از آن ها نیست. در اصل راکستار با مکس پین 3 به داستان این کرکتر سرانجام داد. با اینحال در نسل 8 هیچ اثری از آن نبود. حال اینطور که به نظر می رسد رمدی دست به کار شده تا این شاهکار را به نسل 9 بیاورد. امیدواریم که پس از عرضه شماره 1 و 2، مکس پین 3 نیز ساخته شود.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1401 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1994

به "بازسازی منزل: مکس پین 1 و 2 به وسیله سازندگان اصلی بازسازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی منزل: مکس پین 1 و 2 به وسیله سازندگان اصلی بازسازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید