تور ارزان برزیل: میلیتائو بازی رئال مادرید برابر مایورکا را از دست داد، مدافع برزیلی به ال کلاسیکو می رسد

به گزارش مینی ست، مدافع برزیلی تیم فوتبال رئال مادرید نمی تواند این تیم را در بازی اش در هفته بیست و هشتم لالیگا همراهی کند اما برای بازی مقابل بارسلونا آماده خواهد شد.

تور ارزان برزیل: میلیتائو بازی رئال مادرید برابر مایورکا را از دست داد، مدافع برزیلی به ال کلاسیکو می رسد

با تور ارزان برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، نشریه آ اس اسپانیا گفت که نام ادر میلیتائو از لیست بازیکنان تیم فوتبال رئال مادرید برای مصاف امشب (یکشنبه) برابر مایورکا در هفته بیست و هشتم لالیگا خط خورده است.

طبق گزارش آ اس؛ علت حذف مدافع برزیلی از لیست بازیکنان کارلو آنچلوتی بروز علائم آنفولانزا در این بازیکن بوده است که باعث شده کادر فنی ریسک نکند و او را برای بازی بعدی که مصاف حساس با بارسلونا در سانتیاگو برنابئو است آماده نگه دارد.

رئال مادرید برای بازی امشب مقابل مایورکا به جز میلیتاتو سایر بازیکنانش را در اختیار دارد و بازیکن سابق پورتو همراه با هم تیمی هایش به خانه حریف سفر نکرده است. میلیتائو در کنار فرلان مندی و کاسمیرو یکی از اصلی ترین مهره های کارلو آنچلوتی بوده است.

علاوه بر بیم تشدید بیماری، کارلتو بهانه دیگری هم برای استراحت دادن به میلیتائو داشته که آن محروم شدن این بازیکن از ال کلاسیکو در صورت دریافت یک کارت زرد در بازی برابر مایورکا بود.

رئالی ها امشب از ساعت 23:30 به وقت تهران، میهمان مایورکا خواهند بود و روز 29 اسفند نیز میزبان رقیب دیرینه شان در دومین ال کلاسیکو فصل هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 فروردین 1401 بروزرسانی: 18 فروردین 1401 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1960

به "تور ارزان برزیل: میلیتائو بازی رئال مادرید برابر مایورکا را از دست داد، مدافع برزیلی به ال کلاسیکو می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان برزیل: میلیتائو بازی رئال مادرید برابر مایورکا را از دست داد، مدافع برزیلی به ال کلاسیکو می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید