نگاهی به هتل های مادرید در آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش مینی ست، همانطور که می دانیم مسابقه فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 19-2018 در تاریخ 1 ژوئن 2019 در استادیوم واندا متروپولیتانو واقع در مرکز اسپانیا، مادرید، شهری عظیم با استانداردهای اروپایی و جاذبه های متنوع توریستی برگزار می شود. از این رو طرفداران پروپاقرص فوتبالی که برای این واقعه ورزشی گرد هم خواهند آمد، یافتن مکانی مناسب برای استقرار و استراحت که دسترسی آسان به استادیوم واندا را هم برایشان ممکن نماید از اهمیت ویژهای برخوردار است.

نگاهی به هتل های مادرید در آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

آشنایی با بعضی هتلهای شهر مادرید و امکانات آنان و بعلاوه فاصله هتل ها از ورزشگاه واندا می تواند در تصمیم گیری مسافران فوتبالی مادرید یاری شایانی نماید.

هتل نیو بوستون (Hotel Nuevo Boston) - چهار ستاره

با ماشین فقط پنج دقیقه از ورزشگاه واندا متروپولیتانو شهر مادرید فاصله دارد. اتاق های این هتل روشن و به سیستم تهویه هوا مجهز هستند. در هر اتاق یک تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای وجود دارد. صندوق امانات و دستگاه خودپرداز هم از جمله خدمات این هتل می باشد. در تابستان هم استخر و تراس آفتاب گیر آن باز است. در رستوران هتل غذاهای مدیترانه ای سرو می گردد. میهمانان هتل در یک محیط غذاخوری با سقف شیشه ای و درخت های نخل غذا میل می کنند. منوی صبحانه شامل کانتیننتال، انگلیسی یا ایرلندی کامل، آمریکایی، گیاهخواری، بدون گلوتن و بوفه می باشند.

امکانات: پارکینگ، اینترنت رایگان، اتاقهای خانوادگی، حمل ونقل فرودگاهی رایگان، استخر، اتاق های بدون سیگار، بار

هتل آکسور فریا (AXOR Feria) - چهار ستاره

فاصله این هتل از ورزشگاه واندا 6.9 کیلومتر است و فرودگاه آدولفو سوآرِز مادرید باراخاس، نزدیکترین فرودگاه به آن است که چهار کیلومتر از هتل فاصله دارد. کلیه اتاق های هتل عایق صوتی هستند و تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای دارند. استفاده از اسپا و باشگاه ورزشی هتل برای میهمانان امکان پذیر می باشد. سرویس لاندری، اتوکشی و خشکشویی هم در هتل وجود دارد. منوی صبحانه شامل صبحانه ایتالیایی، انگلیسی یا ایرلندی کامل، گیاهخواری، بدون گلوتن، امریکایی و بوفه است.

امکانات: پارکینگ، اینترنت رایگان، اتاق های خانوادگی، ورود مجاز حیوانات خانگی، اسپا و مرکز سلامتی، بار

هتل مِیدریت (Maydrit) - چهار ستاره

ورزشگاه واندا و هتل میدریت در فاصله 3.7 کیلومتری از هم واقع شده اند. اتاق های هتل به سیستم تهویه هوا مجهز هستند و یک تلویزیون صفحه تخت، اینترنت و مینیبار دارند. تبدیل ارز در هتل برای میهمانان امکان پذیر است. در رستوران هتل آشپزخانه بین المللی وجود دارد و میهمانان در کافه بار هتل می توانند اسنک و تاپاس میل کنند. در منوی صبحانه میدریت کانتیننتال، گیاهخواری، بدون گلوتن و بوفه دیده می گردد.

امکانات: پارکینگ، اینترنت رایگان، اتاق های خانوادگی، حمل ونقل فرودگاهی رایگان، استخر، اتاق های بدون سیگار، بار

هتل فرودگاه باراخاس اناچ (NH Barajas Airport) - سه ستاره

این هتل در فاصله 3.1 کیلومتری ورزشگاه واندا قرار گرفته است. اتاق های مدرن هتل به سیستم تهویه هوا و یک تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهوارهای مجهز هستند. برای بچه ها زیر دوازده سال که به همراه دو نفر بزرگسالی که از یک اتاق استفاده کنند، هزینه ای در نظر گرفته نمی گردد. در رستوران هتل غذای مدیترانه ای سرو می گردد. کافه بار، یک مرکز فیتنس مجهز به تجهیزات قلبی-عروقی و بدنسازی، و استخر روباز فصلی هم به چشم می خورد. ایستگاه مترو الکاپریکو در 200 متری هتل قرار گرفته است. امکان تبدیل ارز برای میهمانان هتل وجود دارد.

امکانات: پارکینگ، اینترنت رایگان، حمل ونقل فرودگاهی رایگان، ورود مجاز حیوانات خانگی، استخر، اتاق های بدون سیگار، بار

هتل سرکوتل آلکالا 611 (Sercotel Alcala 611) - چهار ستاره

ورزشگاه واندا در فاصله 2.1 کیلومتری هتل واقع شده است. این هتل استخر فصلی روباز، باغ و یک تراس دارد. اتاق ها شامل کفپوش چوبی، اینترنت، تلویزیون با شبکه های ماهواره ای و لوازم بهداشتی است. روم سرویس هم از خدمات هتل می باشد. نزدیکترین ایستگاه مترو کانیلِخاس است که پیاده پنج دقیقه فاصله دارد. در خیابان های اطراف هتل، رستوران ها و بارهای فراوانی به چشم می خورد.

امکانات: پارکینگ، اینترنت رایگان، حمل و نقل فرودگاهی رایگان، ورود مجاز حیوانات خانگی، استخر، اتاق های بدون سیگار، بار

هتل ایلونیون آلکالا نورت (ILUNION Alcala Norte) - چهار ستاره

فاصله ورزشگاه واندا از هتل ایلونیون 3 کیلومتر است. اتاق های هتل به سیستم تهویه هوا، تلویزیون 43 اینچ صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، میز کار و یک عدد مبل راحتی مجهز هستند. از جمله خدمات هتل می توان به روم سرویس و تبدیل ارز هم اشاره نمود. ایستگاه اتوبوس خط شماره 28 در صد متری هتل است که امکان دسترسی میهمانان به مرکز شهر مادرید را فراهم می آورد. در ماه های تابستان امکان سرو غذا در تراس روباز وجود دارد. صبحانه انگلیسی یا ایرلندی کامل در هتل سرو می گردد.

امکانات: پارکینگ، اینترنت رایگان، اتاق های خانوادگی، اتاق های بدون سیگار، مرکز ورزشی، رستوران، بار

هتل فریا اسونا (Osuna Feria) - چهار ستاره

این هتل با ماشین 12 دقیقه با واندا متروپولیتانو و 500 متر از ایستگاه مترو کانیلخاس فاصله دارد. هتل اسونا در باغی بسیار زیبا و مجذوب کننده احداث شده و برای میهمانان خود امکان استفاده از استخر روباز فصلی هتل را فراهم می آورد. اتاق ها به سبک مجذوب کننده و خاص سنتی دکوربندی شده اند. هر اتاق شامل یک مینی بار و تلویزیون ماهواره ای می باشند. رستوران هتل غذاهای مدیترانه ای سرو می نماید و منظره آن به استخر فصلی هتل است.

امکانات: پارکینگ، اینترنت رایگان، حمل ونقل فرودگاهی رایگان، استخر، اتاق های بدون سیگار، رستوران، بار.

منبع: گردشبان
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1716

به "نگاهی به هتل های مادرید در آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به هتل های مادرید در آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید