نگرانی قبرس و یونان از درخواست ترکیه برای تسریع فرایند پیوستن به اتحادیه اروپا

به گزارش مینی ست، یک منبع مطلع دیپلماتیک گفت: یونان و قبرس نگران درخواست آنکارا برای تسریع فرایند مذاکرات مربوط به پیوستن به اتحادیه اروپا هستند.

نگرانی قبرس و یونان از درخواست ترکیه برای تسریع فرایند پیوستن به اتحادیه اروپا

سفر با تور یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران ، یک منبع مطلع دیپلماتیک به خبرگزاری روسی ریانوستی گفته است که یونان و قبرس نگران درخواست ترکیه برای تسریع فرایند مذاکرات پیوستن به اتحادیه اروپا هستند.

این منبع مطلع تاکید نمود: قبرس و یونان از درخواست ترکیه برای باز شدن فصل جدیدی از مذاکرات برای پیوستن به اتحادیه اروپا، ابراز نگرانی نموده اند.

روز دوشنبه نشست ترکیه و اتحادیه اروپا در بروکسل برگزار گردید. مساله اصلی در این نشست آنالیز راهکارهای مقابله با بحران مهاجرت به اتحادیه اروپا بوده است. در این نشست طرف های مختلف در مورد همکاری در زمینه مهاجرت، تمرکز بر اجرای سریع طرح اقدام ترکیه و اتحادیه اروپا که در پاییز سال گذشته به تصویب رسیده، تاکید نمودند.

ترکیه قول داده است همه مهاجران غیر قانونی را که قصد عزیمت به اتحادیه اروپا را دارند، بازگرداند و در مقابل خواهان تسریع مذاکرات مربوط به پیوستن به اتحادیه اروپا شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 907

به "نگرانی قبرس و یونان از درخواست ترکیه برای تسریع فرایند پیوستن به اتحادیه اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی قبرس و یونان از درخواست ترکیه برای تسریع فرایند پیوستن به اتحادیه اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید