تور فرانسه ارزان: هجوم طرفداران به زمین در پلی آف لیگ فرانسه

به گزارش مینی ست، در ملاقات برگشت پلی آف لیگ دسته های اول و دوم، تیم سنت اتین در خانه برابر تیم دسته دومی اوسر با تساوی 1 - 1 متوقف شد. بدین ترتیب با تکرار این نتیجه در ملاقات رفت، کار به وقت اضافه و ضربات پنالتی کشید که در نهایت سنت اتین 4 - 5 مغلوب شد و جای خود را در لیگ یک به اوسر داد. اوسر پس از 10 سال به دسته اول صعود کرد.

تور فرانسه ارزان: هجوم طرفداران به زمین در پلی آف لیگ فرانسه

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، در انتها بازی طرفدارانِ عصبانی سنت اتین، به میدان هجوم بردند و به سمت بازیکنان که در حال فرار به رختکن بودند، مواد آتش زا پرتاب کردند.

در انتها فصل لیگ یک فرانسه، در پایین جدول تیم سنت اتین (تفاضل گل 35-) با 32 امتیاز در رده هجدهم قرار گرفته و راهی پلی آف شده بود. تیم های متس (تفاضل گل 34-) و بوردو (تفاضل گل 39-) با 31 امتیاز در رده های نوزدهم و بیستم قرار گرفتند و به دسته دوم سقوط کردند. از دسته دوم صعود تیم های تولوز و آژاکسیو به دسته اول مسجل شده است و تیم اوسر با رجحان در پلی آف لیگ دو، حریف سنت اتین در پلی آف صعود و بقا شد.

منبع: فرارو
انتشار: 16 تیر 1401 بروزرسانی: 16 تیر 1401 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 2041

به "تور فرانسه ارزان: هجوم طرفداران به زمین در پلی آف لیگ فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه ارزان: هجوم طرفداران به زمین در پلی آف لیگ فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید