ویژگی تازه گوگل مپ برای جستجوی هتل ها

به گزارش مینی ست، یکی از کاربردی ترین امکاناتی که در دل گوگل مپ قرار گرفته است، امکان یافتن نزدیک ترین هتل ها در اطراف مکان مورد نظر کاربر است. اخیرا گوگل بروزرسانی هایی در رابط کاربری این سرویس ایجاد نموده است که جستجو برای پیدا کردن هتل مناسب را برای گردشگران آسان تر از قبل می کند. طراحی نو موتور جستجوی هتل گوگل هم مجذوب کننده تر و هم کاربرپسندتر شده است.

ویژگی تازه گوگل مپ برای جستجوی هتل ها

در طراحی نو نوعی رابط شبکه ای و کارتی دیده می گردد که هتل ها با نماد کارت ها نشان داده شده اند. روی هر کدام از کارت ها اطلاعاتی از قبیل نام هتل، هزینه هر شب اقامت در آن، تعداد ستاره ها، شمار دیدگاه های کاربران پیشین و یک شرح کوتاه درباره هتل نوشته شده است.

یکی از برترین قابلیت هایی که در طراحی نو گنجانده شده، امکان اسکرول کردن بین تصاویر هتل بدون احتیاج به کلیک کردن روی آنها و ترک کردن صفحه جاری جستجو است. بعلاوه بخش فیلتر کردن نتایج جستجو نیز بروزرسانی شده است. اکنون گردشگران می توانند با بزرگنمایی روی هر منطقه، نتایج جستجوهای خود را به آن بخش خاص محدود نمایند.

پس از آنکه کاربر روی نام هتل مورد نظر خود کلیک می نماید، یک صفحه لندینگ ظاهر می گردد. در طراحی این صفحه نیز المان های نوی دیده می گردد. در بخش بالایی صفحه، چندین تب پرکاربرد شامل Overview، About، Prices، Reviews و Photos دیده می شوند. کاربر با کلیک روی هر کدام از این تب ها می تواند به سرعت به انبوهی از اطلاعات کلی و کاربردی درباره هتل دسترسی داشته باشد.

در سمت راست Overview اطلاعات مفیدی از قبیل نزدیک ترین سامانه حمل و نقل شهری به هتل مورد نظر، کارهایی که معمولا به گردشگران این منطقه توصیه می گردد و فرودگاه هایی که در آن نزدیکی قرار دارند، داده شده است. بعلاوه زمان لازم برای دسترسی به این مکان ها از هتل مورد نظر کاربر نیز تخمین زده شده است.

در بخش مربوط به تصاویر هتل، به کاربران اجازه داده شده است که تصاویر هتل مورد نظر خود را بر اساس امکانات راهی، نوشیدنی ها، غذاها، اتاق ها و غیره فیلتر نمایند.

به طور کلی در طراحی نو موتور جستجوی هتل گوگل سعی شده است که بیشترین اطلاعات برای جهت یابی به ساده ترین صورت ممکن در اختیار گردشگران قرار گیرد. این سامانه امیدوار است که مسافران از هر جای جهان، بتوانند مناسب ترین هتل برای خود را پیدا نمایند.

منبع: همگردی
انتشار: 18 دی 1401 بروزرسانی: 18 دی 1401 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 2146

به "ویژگی تازه گوگل مپ برای جستجوی هتل ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی تازه گوگل مپ برای جستجوی هتل ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید