پروژه جدید لین رمزی بر اساس رمان استیون کینگ کلید خورد

به گزارش مینی ست، لین رمزی در دنیای سینما به عنوان فیلمسازی مستقل و گزیده کار در نظر گرفته می شود. او کلا چهار فیلم ساخته است و تازه بعد از فیلم سوم خود، باید درباره کوین صحبت کنیم بود که توانست شهرتی برای خود دست وپا کند. بعد از تو واقعا هرگز اینجا نبودی، فیلم آخر رمزی که موفقیت زیادی به دست آورد، برنده مشترک بهترین فیلمنامه کن شد و واکین فینیکس هم در آن بازی درخشانی از خود نشان داد، به تدریج نگاه ها به این فیلمساز نه چندان پرکار بریتانیایی بیشتر شد و خیلی ها منتظر اثر بعدی او ماندند. حال به نظر می رسد انتظارها به سر رسیده است، چرا که لین رمزی پروژه جدید خود را شروع کرده است.

پروژه جدید لین رمزی بر اساس رمان استیون کینگ کلید خورد

فیلم تازه رمزی اقتباسی از یکی از رمان های استیون کینگ است با نام دختری که تام گوردن را دوست داشت. این رمان که نام جالبی هم دارد، داستان دختری است به نام تریشا مک فارلند که حین راه پیمایی در جنگل گم می شود و هرچه بیشتر تلاش می کند جهت را پیدا کند، بیشتر از تمدن انسانی دور می شود. او که احساس می کند یک موجود فراطبیعی لابه لای درختان دنبالش می کند، در ذهن خود تام گوردن، بیسبالیست مورد علاقه خود را تجسم می کند، به نظر می رسد این بازیکن سال های پیش بیسبال آمریکا، تنها کسی است که می تواند از تریشا در برابر آن هیولای عجیب محافظت کند.

داستان جالبی به نظر می رسد. لین رمزی در فیلم های پیشین خود نشان داده که به نمایش جنبه های روانی و درون پیچیده شخصیت های خود علاقه زیادی دارد. به نظر می رسد این رمان استیون کینگ هم نزدیکی زیادی با دغدغه های شخصی رمزی دارد. از آثار استیون کینگ در سینما زیاد اقتباس شده است. شاهکارهایشان کم نیست، ولی بین شان اثر معمولی هم زیاد دیده می شود. اما خود رمزی آن قدر قابل اعتماد هست که به این کار امید داشته باشیم.

فیلمنامه را لین رمزی به همراه کریستی هال نوشته است که نویسنده سریال کمدی من از این شرایط راضی نیستم برای نتفلیکس بوده است. هنوز خبری از بازیگران مد نظر کارگردان نیست. دختری که تام گوردن را دوست داشت را یک مقطع جرج رومرو در اوایل دهه 2000 می خواست کارگردانی کند. متاسفانه رومرو در سال 2017 درگذشت و دیگر فرصتی برای پیگیری این پروژه پیدا نکرد. البته همسر او همچنان یکی از عوامل تولید فیلم است.

انتظار می رود که سال میلادی آینده فرایند تولید و فیلمبرداری فیلم آغاز شود.

  • بهترین کارگردانان زن جهان در قرن بیست و یکم

منبع: Joblo

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1288

به "پروژه جدید لین رمزی بر اساس رمان استیون کینگ کلید خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه جدید لین رمزی بر اساس رمان استیون کینگ کلید خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید