چند خبر درباره پایتخت6

به گزارش مینی ست، تهیه کننده سریال پایتخت از مراحل پیش فراوری این سریال و اضافه کردن بخش هایی به منزل نقی معمولی سخن گفت.

چند خبر درباره پایتخت6

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، الهام غفوری درباره آغاز فصل جدید سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم که قرار است برای نوروز 99 آماده گردد، بیان نمود: ما پیش فراوری سریال پایتخت را آغاز نموده ایم و اکنون بخشی از عوامل در شمال کشور هستند و لوکیشن خانه نقی را میسازند.

  • پایتخت 6 فراوری می گردد | ابهام در زمان بازگشت سریال محبوب

وی درباره لوکیشن منزل نقی در شیرگاه واقع در شمال کشور که در فصلهای قبل نیز دیده شد اظهار کرد: لوکیشن خانه نقی همچنان در شیرگاه است ولی احتیاج بود که بخش هایی به خانه نقی اضافه گردد و الان گروهی در شیرگاه مشغول این ساخت و ساز هستند.

غفوری درباره زمان کلید خوردن فصل جدید سریال اظهار داشت: فکر می کنم اوایل آذر فصل جدید سریال کلید میخورد.

وی درباره بازیگران پایتخت نیز شرح داد: فعلا در حال انتخاب بازیگر هستیم البته بازیگرانی که تا این لحظه معین هستند همان بازیگران اصلی سریال هستند که باید هماهنگیهای لازم انجام و قراردادها بسته گردد. نقش چندانی اضافه نشده و بازیگر جدیدی تاکنون به این تیم نپیوسته است.

تهیهکننده پایتخت درباره نویسندگی فصل جدید این سریال بیان نمود: آرش عباسی و محسن تنابنده در حال نگارش فیلمنامه سریال هستند و 6 قسمت تاکنون نوشته شده است که تا زمان آغاز تصویربرداری 2 قسمت دیگر نیز نوشته میگردد و مثل همواره در زمان کار مابقی قصه هم شکل میگیرد.

غفوری درباره اینکه قرار است در خارج از کشور هم لوکشین داشته باشند، یا خیر شرح داد: فکر میکنم خارج از ایران هم سکانس هایی داشته باشیم، یک سفر داریم که هنوز قطعی نشده است. به هر حال پایتخت سریال مورد علاقه مردم است و باید سفر و جذابیتهای این چنینی هم داشته باشد.

این تهیهکننده درباره نسخه سینمایی پایتخت و اینکه ساخت آن منتفی شده است یا خیر، گفت: ساخت نسخه سینمایی پایتخت کنسل نشده است ولی اولویت ما این بود که اول نسخه سریالی را بسازیم و تا پیدا شدن قصهای برای سینما شکیبا باشیم.

وی در انتها گفت: محسن تنابنده هم تمایل داشت اول سریال را بسازیم چون با این زمان بندی و سرعتی که به عید نوروز نزدیک می شویم به فراوری سینمایی نمیرسیدیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 550

به "چند خبر درباره پایتخت6" امتیاز دهید

1 کاربر به "چند خبر درباره پایتخت6" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند خبر درباره پایتخت6"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید