کدام بازیگران معروف دستشان به اسکار نرسید؟

به گزارش مینی ست، بازیگران مشهوری در دنیا هستند که هنوز جایزه اسکار را به خانه نبرده اند.

کدام بازیگران معروف دستشان به اسکار نرسید؟

به گزارش خبرنگار ، بازیگران زیادی در دنیا هستند که هنوز دستشان به جایزه اسکار نرسیده است. از جمله آن ها می توان به ویگو مورتنسن نامزد بهترین بازیگر در سال 2019 برای بازی در بهترین فیلم اسکار یعنی کتاب سبز و همچنین بردلی کوپر برای بازی در فیلم ستاره ای متولد می گردد اشاره نمود.

در ادامه به بعضی از این هنرمندان معروف سینمای دنیا اشاره می گردد؛

بردلی کوپر

بازیگر و کارگردانی که برای فیلم ستاره ای متولد می گردد نامزد دریافت اسکار شده بود و آن را به رامی مالک بازیگر فیلم بوهیمین راپسودی واگذار کرد. او در سال های 2013 نیز برای فیلم دفترچه امید بخش و دو سال بعد نیز به صورت پیاپی برای فیلم های تک تیرانداز آمریکایی و حقه باز آمریکایی نامزد شده بود که هر 4 بار مراسم اسکار را دست خالی ترک کرد.

ویگو مورتنسن

او نیز برای جایزه اسکار 2019 با فیلم کتاب سبز در بخش بهترین بازیگر نقش اصلی رقابت کرد. او در سال های گذشته نیز برای وعده شرقی و کاپیتان خارق العاده در سال 2017 نامزد دریافت اسکار شده بود.

ویلیام دفو

دفو نیز همانند کوپر و مورتنسن، سال جاری برای ایفای نقش وین سنت ونگوگ در فیلم در دروازه ابدیت نامزد شد. دفو برای فیلم های پلاتون، سایه خون آشام و پروژه فلوریدا هم در سال های قبل نامزد اسکار شده بود.

تام کروز

او نیز با وجود نقش های خاطره انگیز بی شماری که بازی نموده است، تنها سه بار نامزد اسکار در بخش های بازیگر اصلی و مکمل شده و هر سه بار ناکام مانده است. فیلم هایی مثل متولد چهارم ژوئیه، جری مگوایر و مگنولیا.

جانی دپ

دپ، همانند نقشش جک اسپارو، در فیلم دزدان دریایی کارائیب همچنان در جستجوی طلاست. جانی دپ که به دلیل انعطاف پذیری وی در نقش ها به بازیگر آفتاب پرست مشهور است، برای فیلم دزدان دریایی کارائیب؛ نفرین مرورارید سیاه، فیلم سوئینی تاد: آرایشگر شیطانی خیابان فلیت و همچنین پیدا کردن نا کجا آباد نامزد دریافت اسکار شده بود، تا به حال پیروز به کسب آن نشده است.

برد پیت

اگرچه او برای تهیه کنندگی فیلم 12 سال بردگی در سال 2014 جایزه بهترین فیلم را از اسکار دریافت کرد، اما هنوز این ستاره بزرگ سینمای هالیوود به عنوان بازیگر جایزه اسکار نگرفته است. او برای فیلم های مانیبال، مورد عجیب بنجامین باتن و 12 میمون نامزد اسکار شده است.

مت دیمون

او در سال 1998 به همراه بن افلک جایزه بهترین فیلم نامه را برای فیلم ویل هانتینگ خوب دریافت کرد؛ اما جایزه بهترین بازیگر را با فیلم های مارتین، شکست نا پذیر و ویل هانتینگ خوب از دست داده است.

ساموئل جکسون

جکسون با وجود فعالیت حرفه ای در بیش از 125 فیلم سینمایی، تنها یک بار برای فیلم داستان های عامه پسند در سال 1995 نامزد اسکار شده است.

وودی هارلسون

هارلسون که به خاطر بازی در نقش های متنوعش شناخته می گردد، سال گذشته برای فیلم سه بیلبورد خارج از ابینگ میزوری نامزد شد. او در گذشته نیز دوبار برای فیلم های مردم علیه لری فلینت و پیغام آور نامزد شده بود اما هیچ وقت پیروز به دریافت این جایزه نشد.

جیک جیلنهال

او تنها یک بار برای فیلم کوهستان بروکبک نامزد اسکار شده است؛ اما عدم نامزدی او در فیلم سیریانا به کارگردانی جرج کلونی و همچنین فیلم شبگرد بسیار تعجب بر انگیز بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 159

به "کدام بازیگران معروف دستشان به اسکار نرسید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام بازیگران معروف دستشان به اسکار نرسید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید