کی روش: ژاپن، استرالیا و کره جنوبی شانس قهرمانی دارند، در امارات رختکن اختصاصی هم نداریم

به گزارش مینی ست، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: میزبانی اماراتی ها در جام ملت های آسیا به صورتی است که رختکن ملی پوشان ایران و ژاپن یکی است.

کی روش: ژاپن، استرالیا و کره جنوبی شانس قهرمانی دارند، در امارات رختکن اختصاصی هم نداریم

به گزارش ، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: به بازی اولمان در جام ملت های آسیا نزدیک می شویم و به همین دلیل هیجان این رقابت ها را حس می کنیم. با این حال باید تمرکز کنیم و به دنبال انجام وظایفمان باشیم.

نباید به موضوعات حاشیه ای فکر کنیم

کی روش اضافه کرد: به هیچ عنوان نمی توانیم حواسمان را با مسائل حاشیه ای پرت کنیم و بیشتر تمرکزمان روی دیدار برابر تیم ملی فوتبال یمن خواهد بود. به کارمان ادامه خواهیم داد. اصلی ترین هدف ما حفظ اعتماد به نفس و اطمینان خاطر است و کوشش می کنیم تا آرامش کامل داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره جلسه با مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ترجیح می دهم صحبتی درباره با این مطلب نکنیم. فقط اطلاعیه را دیدم که منتشر شده است و نمی خواهم صحبتی درباره با این موضوع انجام دهم. به تاج رئیس فدراسیون خوشامد می گویم، اما بهتر است که من درباره جلسه با او حرفی را نزنم.

کی روش درباره وضعیت علیرضا جهانبخش گفت: او در حال پیشرفت است و امید ها خوبی در ارتباط با او مشاهده نموده ایم.

در امارات رختکن اختصاصی هم نداریم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره وضعیت زمین تمرینی ملی پوشان در امارات که برخی از تیم های دیگر در زمین های مجاور در حال تمرین هستند، گفت: از ابتدا شرایط همین بود و ما با این شرایط در ابتدای امر روبرو شدیم. با این حال توافق شده بود که زمین های اختصاصی در اختیار تیم های حاضر در جام ملت ها قرار بگیرد، اما شاهد آن هستید که تیم هایی مانند ژاپن و عمان در کنار ما تمرین می نمایند، حتی ما رختکن اختصاصی هم نداریم و باید با تیم ها دیگر از یک رختکن استفاده کنیم. ما باید توجه مان به کارمان باشد و نمی خواهیم حواسمان را روی دیگر مسائل پرت کنیم و باید تمرکز خودمان را حفظ کنیم.

کی روش درباره عملکرد امارات در میزبانی رقابت های جام ملت های آسیا 2019 گفت: از شما می خواهم تا درباره با میزبانی امارات نظر بدهید چرا که به دنبال آن هستم تا تمرکزم را به روی کار های فنی تیم ملی بگذارم. با این حال ما به وظایفمان پایبند هستیم و نمی دانم که چرا این اتفاقات در حال رخ دادن است و از شما هم می خواهم تا درباره با این موضوع از من سوالی نپرسید.

کی روش درباره با احتمال بیشتر قهرمامی تیم ملی فوتبال کشورمان نسبت به کی روش خندید و به این سئوال پاسخ نداد.

ژاپن، استرالیا و کره جنوبی شانس اصلی قهرمانی هستند

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره این که آیا فشار و استرسی برای قهرمانی تیم ملی در جام ملت های آسیا روی او وجود دارد، گفت:خیر. تیم های ژاپن، استرالیا و کره جنوبی از شانس های اصلی قهرمانی هستند با این حال تمرکز ما روی دیدار با یمن است. باید بدانید تیم هایی باید اظهار نمایند مدعی قهرمانی هستند که هم بازیکن خوب داشته باشند هم بتوانند خوب خود را ریکاوری نموده و آماده نمایند و ما فقط بازیکنان خوبی داریم.

کی روش ادامه داد: تیم ملی فوتبال ایران با شرایط خوبی در حال آماده سازی برای جام ملت های آسیا است، اما در این مسیر ما مسائل بسیاری داشتیم. مهرداد مسعودی با صحبت هایش لطمه های بزرگی به روند آماده سازی ما زد و باعث افزایش مسائل شد. از او درباره روند آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران بپرسید.

کی روش درباره حضورش در کلمبیا گفت: باید در این ارتباط نیز سراغ مهرداد مسعودی را گرفته از او سئوال بپرسید. من هیچ چیز نمی دانم. من مسئله ای ندارم و این مشکل مهرداد مسعودی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 125

به "کی روش: ژاپن، استرالیا و کره جنوبی شانس قهرمانی دارند، در امارات رختکن اختصاصی هم نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کی روش: ژاپن، استرالیا و کره جنوبی شانس قهرمانی دارند، در امارات رختکن اختصاصی هم نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید