گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از امارات، بازدید کی روش از زمین، خواندن سرود قهرمانی توسط ایرانی ها و رفتار سرد ژاپنی ها

به گزارش مینی ست، تماشاگران ایرانی حاضر در استادیوم هزاع بن زاید شهر العین سرود قهرمانی سر دادند.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از امارات، بازدید کی روش از زمین، خواندن سرود قهرمانی توسط ایرانی ها و رفتار سرد ژاپنی ها

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از امارات، تیم های ملی ایران و ژاپن در حالی از ساعت 17:30 امروز (18 به وقت امارات) در ورشگاه هزاع بن زاید شهر العین به مصاف هم خواهند رفت که مطابق انتظار ایرانی های بیشتری در استادیوم حضور دارند و بی صبرانه منتظر آغاز بازی هستند.

ایرانی های زیادی به همراه اعضای خانواده خود به العین آمده اند تا نظاره گر بازی باشند.

مأموران امنیتی شدیداً اطراف استادیوم را در کنترل خود دارند و به قدری سخت گیری می نمایند که تماشاگران کوچک ترین اشیاء را هم با خود نمی توانند به داخل استادیوم ببرند.

با توجه به اینکه این بازی در العین برگزار می گردد و ایرانی های کمتری در این شهر اقامت دارند، هنوز استقبال چندان خوبی از سوی تماشاگران هموطن از مسابقه نشده است، اما احتمال اینکه تا آغاز بازی تعداد آنها افزایش پیدا کند، زیاد است .

تماشاگرانی که چند ساعت قبل از بازی به استادیوم آمده بودند در بیرون این محل به پایکوبی پرداختند و سرود قهرمانی سر دادند.

رقابت طرفداران برای قرار دریافت مقابل دوربین های تلویزیونی و عکاسی جالب توجه بود و همه آنها به چیزی جز برد فکر نمی نمایند.

تماشاگران ژاپنی با نظم و انضباط خاصی وارد استادیوم شده و بر خلاف ایرانی ها هیجان زیادی برای دیدن بازی ندارند. اگرچه در بین آنها نفراتی دیده می شدند که موقع ورود به استادیوم با فریاد زدن نام کشورشان را صدا می زدند.

برخلاف دیدار ایران و چین خیلی صمیمت خاصی بین تماشاگران دو تیم وجود ندارد و به نوعی ژاپنی ها رفتارشان سرد است.

اتوبوس های دو تیم 90 دقیقه مانده به آغاز بازی وارد استادیوم شدند که کارلوس کی روش به همراه بازیکنان ابتدا وارد زمین شدند تا از وضعیت زمین و استادیوم بازدید نمایند. کی روش وضعیت چمن استادیوم را هم آنالیز کرد و پس از تشویق از سوی معدود طرفداران ایرانی که زودتر وارد استادیوم شده بودند، به سمت رختکن رفت.

بازیکنان تیم ایران پس از کی روش وارد زمین شدند و با قدم زدن در زمین، سعی کردند با وضعیت چمن آشنایی پیدا نمایند. سامان قدوس حتی سعی کرد با دست زدن به چمن و شوت زدن به توپ از میزان کوتاهی و بلندی چمن اطلاع پیدا کند .

بعضی از بازیکنان ایران برای کاهش استرس با هدفون موسیقی وارد زمین شدند. سپس در گروه های چند نفره در زمین مشغول صحبت شدند و پس از 10 دقیقه به رختکن رفتند تا آماده مسابقه شوند.

50 دقیقه پیش از آغاز مسابقه زمین چمن آبیاری شد تا کیفیت چمن برای مسابقه به شرایط مطلوب تری برسد. پس از آن بازیکنان دو تیم وارد زمین شدند که حسابی مورد تشویق طرفداران خود قرار دریافتد.

بازیکنان تیم ایران پس از ورود به زمین توپ های کوچکی را برای هدیه به سمت طرفداران انداختند. پرتاب های بلند مرتضی پورعلی گنجی که تا طبقه دوم استادیوم بالا می رفت، جالب توجه بود. وحید امیری جزو معدود بازیکنانی بود که انتخاب کرد توپ را به کدام طرفدار هدیه بدهد و از همین رو دختر خردسالی که همراه پدرش به استادیوم آمده بود این توپ را از امیری هدیه گرفت.

در قسمتی از استادیوم که به نظر می رسید صندلی ژاپنی هاست، پارچه نوشته ای که روی آن نام شهر جیرفت نوشته شده بود به چشم می خورد که پس از ورود ژاپنی ها به استادیوم آنها پرچم خود را جایگزین کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 140

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از امارات، بازدید کی روش از زمین، خواندن سرود قهرمانی توسط ایرانی ها و رفتار سرد ژاپنی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از امارات، بازدید کی روش از زمین، خواندن سرود قهرمانی توسط ایرانی ها و رفتار سرد ژاپنی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید