آزادکاران چهار وزن نخست حریفان خود را شناختند

به گزارش مینی ست، به گزارش خبرنگاران، در وزن 50 کیلوگرم که 18 نفر به روی باسکول رفته اند، علیرضا گودرزی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف رازمیک میساکیان از ارمنستان می رود. وی در صورت برتری در دور سوم با برنده مبارزه کشتی گیران ویتنام و ایتالیا مسابقه می دهد. کشتی گیران آذربایجان، ژاپن، مغولستان و قرقیزستان در گروه نماینده ایران حضور دارند.

آزادکاران چهار وزن نخست حریفان خود را شناختند

در وزن 60 کیلوگرم ایمان صادقی در دور اول به مصاف سلیم گوزان از ترکیه می رود و در صورت پیروزی در مسابقه دوم با برنده دیدار نمایندگان ژاپن و روسیه پیکار می کند. در این وزن 23 کشتی گیر حضور دارند و آزادکاران آذربایجان، اوکراین، قزاقستان، ازبکستان، بلاروس و قرقیزستان با صادقی هم گروه هستند.

در وزن 74 کیلوگرم که 29 کشتی گیر به روی باسکول رفتند، رضا مظفری در مبارزه اول به مصاف اسماعیل اینگن از بلغارستان می رود و در صورت پیروزی در مبارزه دوم با برنده دیدار نمایندگان ارمنستان و قرقیزستان مسابقه می دهد. کشتی گیران آذربایجان و آمریکا نیز در گروه مظفری هستند.

در وزن 96 کیلوگرم سیدایمان حسینی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف محمد ساداس از تونس می رود و در صورت پیروزی در دور سوم با برنده دیدار کشتی گیران کانادا و آفریقای جنوبی روبرو خواهد شد. در این وزن 19 کشتی گیر حضور دارند و نمایندگان گرجستان و آمریکا نیز در گروه حسینی هستند.

مسابقات چهار وزن دوم و پایانی روز یکشنبه برگزار می شود که محمد نامجو مطلق در وزن 55 کیلوگرم، جمال عبادی در وزن 66 کیلوگرم، مجتبی گلیج در وزن 84 کیلوگرم و امین طاهری در وزن 120 کیلوگرم به مصاف رقبا می روند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 446

به "آزادکاران چهار وزن نخست حریفان خود را شناختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزادکاران چهار وزن نخست حریفان خود را شناختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید