آموزش طراحی ناخن ساده و شیک با لاک

به گزارش مینی ست، در زمان های نه چندان دور دغدغه خانم ها انتخاب رنگ لاک دستشان بود. البته در آن موقع ها تنوع رنگی در لاک ها وجود نداشت و نهایتاً از هر برندی بیش از 10 نوع رنگ موجود نبود. و اما امروزه با توجه به تغییر سلایق و پیشرفت مد و فشن و الهام گرفتن از سلبریتی ها که دنیای مد را روز به روز با تغییر و تحول روبرو می نمایند دیگر سلایق خانم ها استفاده از رنگ های ساده قدیم نیست. رنگ هایی که فقط تناژ رنگی آن ها قرمز و صورتی و رنگ های اصلی بود. امروزه لاک هایی به بازار عرضه شده است که شاید تابه حال به گوش شما هرگز نخورده است. لاک های کرومی، نئونی، مخملی، طرح دار، لاک مغناطیسی، لاک اکلیلی، آینه ای، ژلیش، لاک مات و انواع و اقسام لاک های روشن و تیره و برق ناخن ساده و طرح دار برای فصل های تابستان و زمستان…

آموزش طراحی ناخن ساده و شیک با لاک

هرکدام از لاک ها طرز زدنشان به دست طبق اصول خاصی است. اگر می خواهید در مجالس و دورهمی دست هایتان به زیبایی بدرخشد و از لاکی که می زنید هم خودتان و هم دیگران لذت ببرند باید روش زدن لاک و ترکیب رنگ ها را در دیزاین ناخن هایتان به درستی بدانید. اینکه چه رنگ هایی و در کدام فصل سال و با کدام رنگ پوست باید باهم ترکیب شوند مسئله مهمی است که بیشتر خانم های جوان به آن توجه نمی نمایند. البته اگر دست و ناخن هایتان را به مراکز زیبایی و کاشت ناخن بسپارید به راحتی شمارا هدایت خواهند کرد.

گاهی پیش می آید که برای طراحی ناخن هایتان دچار تردید می شوید و نمی دانید از چه رنگ هایی بهره ببرید یا چه طرحی بر روی ناخن هایتان بزنید.

برای طراحی ناخن به چند نکته باید توجه کرد:

  • در چه فصلی قرار داریم.
  • پوستمان چه رنگیه؟
  • تم میهمانی ای که در آن هستیم چیست؟ (عروسی، میهمانی شبانه، دورهمی محبت آمیز، …..)
  • در چه سنی هستیم؟
  • رنگ رژ و آرایش صورتمان در چه زمینه ایست؟
  • محیطی که در آن کار می کنیم چه جوی دارد؟

و درنهایت با همه این تفاصیل طراحی ناخن سلیقه ای قلبی است و به دلیل اینکه مدت طولانی بر روی دست شما می ماند باید شمارا خسته نکند و با تماشا طراحی روی ناخنتان از طراحی آن لذت ببرید. نه تنها شما بلکه همه از تماشا آن شاد و سرزنده بشوند.

ما می خواهیم در اینجا شمارا با چندین طرح زیبا بر روی ناخن با توجه به نکاتی که ذکر شد آشنا کنم. طرح هایی که شما هم به راحتی و بدون احتیاج به ناخن کار خود می توانید بر روی ناخن هایتان ایجاد کنید و در صرف هزینه های خود صرفه جویی کنید. البته طراحی خوب مستلزم داشتن لاک خوب و خوش رنگ است.

نکته دیگری که در طراحی مورد اهمیت است، استفاده از لاک های بیس مثل طلائی، نقره ای، سفید، تاپ کات و تاپ بیس است. داشتن برق ناخن هم حائز اهمیت است.

انواع طراحی ناخن ساده و شیک با لاک

ساده ترین طراحی ناخن فرنچ است. البته فرنچ هم بارنگ های متفاوت و مدل های مختلف وجود دارد. فرنچ برای سرکار به دلیل سادگی و در هر فصلی از سال فوق العاده است. البته لاک فرنچ را بالاک های طلائی و اکلیلی نیز می توان ترکیب کرد.

بیس اصلی لاک فرنچ لاک کرم رنگ و سفید و تاپ کات است. در ویدئوی زیر نوعی از فرنچ با ترکیب لاک های اکلیلی را آموزش می دهیم.

[aparat id=KaITg]

طراحی ناخن سفید و سرمه ای برای میهمانی شب

برای طراحی ناخن زیر از رنگ های

  • سرمه ای
  • سفید
  • قرمز
  • طلائی
  • نگین تزئینی

بهره ببرید و همه ناخن ها به جز انگشت یکی مانده به آخری را رنگ سفید بزنید. روی لاک سفید خود با یک لاک طراحی ناخن قرمز و نقره ای و طلائی و سرمه ای ستاره بکشید و مانند تصویر بالاک طلائی طرح بکشید و در آخر نگین را با چسب بچسبانید. روی لاک خود تاپ کات بزنید یا می توانید از لاک برق ناخن اکلیلی بر روی لاک سرمه ای بهره ببرید.

طراحی ناخن گلبهی و سفید برای فصل تابستان

برای طراحی این ناخن از رنگ های

  • گلبهی
  • اکلیلی
  • سفید
  • مشکی

بهره ببرید و بعد از زدن بیس کات لاک اکلیلی را بر روی انگشت یکی به آخر بزنید. لاک گلبهی را بر روی ناخن مانند تصویر بزنید. حالا انگشت اشاره را سفید بزنید و بالاک طراحی ناخن مشکی و گلبهی طرح زیبای زیر را بکشید. در آخر تاپ کوت خود را بزنید تا لاکتان فیکس و خشک گردد.

طراحی ناخن لاک طوسی و اکلیلی

این طرح ساده از دورنگ طوسی و اکلیلی استفاده می گردد و بسیار ساده است. لاک طوسی خود را بزنید و مانند تصویر لاک اکلیلی و نگین آن را بزنید.

طراحی ناخن تابستانه ساده

این طراحی ناخن ترکیب لاک سفید و صورتی ملایم با طلائی است.ترتیب زدن این لاک سلیقه ای است اما برترین و زیباترین ترکیب این رنگ ها، تصویر زیر است.

طراحی ناخن برای زمستان و سال نو میلادی

در این طراحی ناخن از لاک قرمز و نقره ای استفاده می کنیم. مانند تصویر پایین ناخن هایتان را طراحی کنید و روی آن تاپ کات بزنید که لاکتان خشک گردد و طراحی تان از بین نرود. این لاک برای زمستان و شب سال نو میلادی فوق العاده است. برای سال نو معمولاً هز رنگ لاک هایی مانند قرمز، نقره ای، سبز و سفید استفاده می نمایند.

طرح های دیگری از ناخن در فصل زمستان

این طرح ها کمی ظریف تر و احتیاج به دقت بیشتری دارد. اما برای فصل زمستان عالی است. از ترکیب رنگ لاک هایی به رنگ نقره ای، سبز، قرمز، مشکی و سفید دیزاین می گردد.

و طرح های دیگر

طراحی ناخن ابر و بادی

این طرح ناخن از ترکیب چندرنگ ایجاد می گردد. در ویدئوی زیر آموزش آن در چند ثانیه داده نشان داده است.

[aparat id=8o3hQ]

طراحی ناخن لاک کروم(آینه ای) با لاک مات

برای طراحی این لاک ساده و شیک از رنگ لاک هایی

  • لاک کروم سرخابی
  • لاک مات مشکی
  • لاک اکلیلی طلائی
  • نگین قرمز

بهره ببرید. با ترکیب این لاک ها و طراحی زیبا برای میهمانی های شبانه و مجالس دستانتان را زیبا کنید.

طراحی ناخن برای روز ولنتاین

طراحی ناخن های زیر برای روز ولنتاین یا روز سالگرد عروسی و زادروز آشنایی تان با همسرتان برترین سورپرایز است. روز ولنتاین یکی از روزهایی است که هرگز فراموش نمی گردد و چه بهتر که در این روز با آرایش کامل و مجذوب کننده و دستانی با طراحی ساده و شیک همسرتان را راضی کنید.

و طرح های دیگر

و اینک شمارا به طراحی های ناخن جالب و خاص که به راحتی در منزل می توانید انجام دهید آشنا می کنم و در ویدئوی زیر آموزش داده می گردد.

[aparat id=W4OsB]

امیدوارم با تماشا عکس ها و فیلم های آموزشی و انتخاب لاک های خوب با ترکیب درست در رنگ آن ها ناخن هایی زیبا را به خود هدیه بدهید و از طراحی های ساده و شیک لذت ببرید.

منبع: اُکالا
انتشار: 7 دی 1400 بروزرسانی: 7 دی 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1862

به "آموزش طراحی ناخن ساده و شیک با لاک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش طراحی ناخن ساده و شیک با لاک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید