اتحاد و همدلی بین کادر فنی و بازیکنان عامل موفقیت والیبال نشسته در پارالمپیک توکیو

به گزارش مینی ست، عضو تیم ملی والیبال نشسته گفت: اتحاد، انسجام و همدلی بین بازیکنان و کادر فنی سبب شد که تیم ملی والیبال نشسته برای هفتمین بار قهرمان بازی های پارالمپیک گردد.

اتحاد و همدلی بین کادر فنی و بازیکنان عامل موفقیت والیبال نشسته در پارالمپیک توکیو

مجید لشکری در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: تیم ملی والیبال نشسته در حالی برای هفتمین بار قهرمان بازیهای پارالمپیک شد که سال گذشته به دلیل کرونا شرایط خوبی برای انجام تمرینات نداشتیم و درست 10 ماه مانده به بازیها تمرینات را به صورت فشرده برگزار کردیم، البته اتحاد، همدلی و جو محبت آمیز ای که بین کادر فنی و بازیکنان در جریان تمرینات وجود داشت سبب شد تا بازیکنان بدون احساس خستگی خود را برای شرکت در بازیهای پارالمپیک توکیو آماده نمایند.

وی گفت: حتی در دهکده بازیها هم با وجود این که از نظر روحی و روانی تحت فشار زیادی بودیم اما انسجام و یکدلی بین کادر فنی و بازیکنان نقش موثری در کاهش فشارها و موفقیت تیم برای هفتمین بار شد.

لشکری در پاسخ به این پرسش که چقدر امید به قهرمانی در بازیهای پارالمپیک توکیو داشتند، توضیح داد: زمانی که تیم کارش را برای حضور در بازیهای پارالمپیک آغاز کرد استارت کار تکرار قهرمانی بود و برای دستیابی به چنین هدفی هم با تمام مسائل و سختی ها جنگیدیم، تیم والیبال نشسته به حدی آماده بود که به جز یک ست در بازی فینال که به روسیه واگذار کردیم، تمام بازیها را 3 بر صفر حریفان را شکست دادیم.

عضو تیم ملی والیبال نشسته بعلاوه درباره دلیل عدم تمایل هادی رضایی برای ادامه همکاری با این تیم گفت: پس از این که تنها در یک ست بازی را به روسیه واگذار کردیم یکسری نقدها و اظهارنظرهای مغرضانه علیه کادر فنی صورت گرفت که این نقدها غیر کارشناسی و برای کادر فنی سنگین بود. همین مساله سبب شد تا هادی رضایی اعلام کند که دیگر تمایلی برای ادامه همکاری ندارد، در حالی که یکی از عوامل موفقیت تیم برای تکرار قهرمانی در پارالمپیک توکیو مدیریت خوب هادی رضایی بود. امیدوارم هادی رضایی نسبت به این کم لطفی ها و نقدها مغرضانه بی اعتنا باشد و در تصمیم خود تجدیدنظر کند.

وی در سرانجام گفت: تیم ملی والیبال نشسته 30 سال است که رنکینگ یک جهان را دارد و این موفقیت تنها حاصل زحمات هادی رضایی و صائبی مربی تیم ملی است که در طی این سال ها از همه چیز خود گذشتند تا تیم والیبال نشسته همیشه افتخارآفرین باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1763

به "اتحاد و همدلی بین کادر فنی و بازیکنان عامل موفقیت والیبال نشسته در پارالمپیک توکیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحاد و همدلی بین کادر فنی و بازیکنان عامل موفقیت والیبال نشسته در پارالمپیک توکیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید