اجاره خانه نقلی در زنجان چقدر است؟ ، از رهن 200 میلیونی تا اجاره 6 میلیونی

به گزارش مینی ست، اگر قصد اجاره یک خانه خانه نقلی در زنجان را دارید، گزارش امروز ما را از دست ندهید، برای راحتی شما جدولی را تهیه نموده ایم تا بدانید برای رهن و اجاره یک خانه نقلی زیر 65 متری در منطقه ها مختلف زنجان و با امکانات متفاوت دقیقا به چه بودجه ای برای رهن نیازمند هستید.

اجاره خانه نقلی در زنجان چقدر است؟ ، از رهن 200 میلیونی تا اجاره 6 میلیونی

به گزارش اقتصاد آنلاین، در گزارش زیر به آنالیز قیمت اجاره واحد های نقلی زیر65 متری در منطقه ها مختلف زنجان خواهیم پرداخت.

با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است.

اگر قصد اجاره یک واحد در سعدی شمالی را دارید یک آپارتمان نقلی 55 متری که سال 1387ساخته شده است یک خوابه و آسانسور و انباری نیز دارد با پول پیش 80 میلیونی و اجاره 5 میلیون تومان برای اجاره آگهی شده است.

اگر در پی واحد نقلی 60 متری هستید می توانید یک خانه نقلی یک خوابه و پارکینگ دارد در آسمان اراضی می توانید با رهن 200میلیون تومان و اجاره100 هزار تومانی کرایه کنید.

اگر کمتر واحد کوچگ تر مد نظر دارید، باز یک واحد دیگری که 45 متری است و یک خوابه و پارکینگ دارد با رهن 80میلیون و اجاره 2 میلیون و 500 هزار تومانی در آسمان اراضی برای اجاره آگهی شده است.

برای رهن کامل یک آپارتمان نقلی هم می توانید به محله فرودگاه مراجعه کنید در این ملحه یک واحد که به گفته آگهی دهنده ورودی مجزا دارد، به تازگی بازسازی شده است دو خواب نیز دارد با قیمت 175 میلیون تومان برای رهن کامل به اجاره گذاشته است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت رهن و اجاره خانه نقلی در زنجان به دست خواهید آورد.

شما در جدول زیر می توانید نرخ اجاره خانه در زنجان را مشاهده کنید:

منبع: فرارو
انتشار: 29 شهریور 1402 بروزرسانی: 29 شهریور 1402 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 2249

به "اجاره خانه نقلی در زنجان چقدر است؟ ، از رهن 200 میلیونی تا اجاره 6 میلیونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجاره خانه نقلی در زنجان چقدر است؟ ، از رهن 200 میلیونی تا اجاره 6 میلیونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید