احتمال عدم اعزام رضا یزدانی و پرویز هادی به رقابت های جهانی!

به گزارش مینی ست، به گزارش خبرنگاران، رقابت های کشتی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک روزهای 23 تا 31 شهریورماه در شهر نورسلطان قزاقستان برگزار می شود. این در حالیست که شاگردان غلامرضا محمدی اردوی پایانی خود را پشت سر می گذارند، اما وضعیت رضا یزدانی و پرویز هادی برای پوشیدن دوبنده اوزان 97 و 125 کیلوگرم به دلیل مصدومیت های سریالی در هاله از ابهام قرار گرفته است.

احتمال عدم اعزام رضا یزدانی و پرویز هادی به رقابت های جهانی!

رضا یزدانی هفته گذشته در حین تمرین با علی شعبانی دچار مصدومیت شدید از ناحیه سر و چانه شد که همین اتفاق در روند آماده سازی او تاثیر فراوانی گذاشت. پرویز هادی هم مدتهاست دچار مصدومیت و درد شدید در ناحیه کمر است و هر چند کمیسیون پزشکی وضعیت او را رو به بهبود و مطلوب ارزیابی کرده، اما انگار کادر فنی از وضعیت او چندان رضایت ندارد.

بدین ترتیب کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد قرار است بزودی نشست ویژه ای را برگزار کند تا وضعیت ملی پوشان اوزان 97 و 125 کیلوگرم و جایگزین کردن احتمالی نفرات دوم در ترکیب تیم ملی مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگاران، این اتفاقات در حالی در ترکیب تیم ملی کشتی آزاد ایران بوجود آمده که ترکیب اعزامی به رقابتهای جهانی از سوی کادر فنی معین و نهایی شده بود، اما مصدومیت رضا یزدانی و پرویز هادی، معادلات و برنامه ریزی های کادر فنی را تا حد زیادی بر هم زده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 329

به "احتمال عدم اعزام رضا یزدانی و پرویز هادی به رقابت های جهانی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال عدم اعزام رضا یزدانی و پرویز هادی به رقابت های جهانی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید