ارسال رایگان و سریع سفارش های سوپرمارکتی برای تهرانیان در کمتر از 45 دقیقه

به گزارش مینی ست، محصول نو گروه دیجی کالا با اسم دیجی کالا جت با هدف ارسال رایگان و سریع سفارش های سوپرمارکتی (کمتر از 45 دقیقه) شروع به کار کرد.

ارسال رایگان و سریع سفارش های سوپرمارکتی برای تهرانیان در کمتر از 45 دقیقه

به گزارش روابط عمومی دیجی کالا، محصول نو این گروه با نام دیجی ­کالا جت ابتدا خدمت­ رسانی خود را با محصولات سوپرمارکتی و در شهر تهران شروع می­ کند و به زودی تنوع محصولات ارسالی را افزایش می دهد و تا انتها سال جاری تمام شهرهای عظیم ایران را پوشش می دهد.

بر اساس این گزارش، کاربران تهرانی می­ توانند سفارش ­های سوپرمارکتی خود را در کمتر از 45 دقیقه و صورت رایگان درب منزل خود تحویل بگیرند. بعلاوه زیرساخت و شبکه هوشمند لجستیکی دیجی ­اکسپرس گروه دیجی کالا، به یاری دیجی­ کالا جت آمده تا فرآیند ارسال سفارش ­ها را به بهینه ­ترین حالت ممکن نزدیک کند. دیجی اکسپرس پلتفرم تکنولوژی محور لجستیکی گروه دیجی کالا است که کوشش می نماید طیف گسترده ای از خدمات لجستیکی در حوزه جمع آوری، پردازش، توزیع و تحویل سفارش را به خریداران و فروشندگان کالای دیجی کالا و سایر شرکت ها ارائه کند.

حمیدرضا پاکروان، معاون اجرایی دیجی کالا جت در این باره گفت: تجربه 14 ساله گروه دیجی کالا در زمینه تامین و لجستیک، در پیاده سازی هر چه بهتر دیجی کالا جت نقش آفرینی می نماید. کیفیت و در عین حال سرعت دو رکن اصلی دیجی­ کالا جت است که در تمامی مراحل طراحی این محصول نو گروه دیجی­ کالا در نظر گرفته شده است؛ محصولی که هم اکنون در اپلیکیشن دیجی­ کالا قابل استفاده است، جهت نو و سریع­ تری از سرویس ­دهی را برای مشتریان به وجود می ­آورد تا انتظارات آن­ها را در سطح بالاتری نسبت به گذشته جوابگو باشد و به زودی شاهد توسعه و توسعه این محصول نو خواهیم بود.

محمدرضا کریمی،مدیر کسب وکار دیجی کالا جت هم در خصوص هدف راه اندازی این سرویس نو به مهمترین اولویت دیجی کالا یعنی مشتری محوری به اسم ارزش اصلی دیجی کالا اشاره نمود و گفت:

کوشش ما نزدیک شدن هرچه بیشتر به نیازهای مشتریان است، به همین علت سرویسی طراحی کردیم که مشتریان بتوانند مایحتاج اساسی خود را از فروشگاه های اطراف تنها کمتر از 45 دقیقه تحویل بگیرند. به گفته او با توجه به سهم 3 درصدی سفارش های آنلاین سوپرمارکتی در ایران - در مقایسه با میانگین دنیا که 40 درصد است- این بازار پتانسیل بسیار عظیمی برای ورود دارد.

به گفته روابط عمومی دیجی کالا، یکی از اهداف مهم ارائه این سرویس، ارتقای توانایی فروشندگان برای کوتاه کردن بازه ارسال کالا به مشتریان در کنار ارسال سفارش های سوپرمارکتی است.

منبع: فرارو
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1717

به "ارسال رایگان و سریع سفارش های سوپرمارکتی برای تهرانیان در کمتر از 45 دقیقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال رایگان و سریع سفارش های سوپرمارکتی برای تهرانیان در کمتر از 45 دقیقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید