مهم ترین مزایای خرید گیفت کارت iTunes

به گزارش مینی ست، گیفت کارت اپل که با نام گیفت کارت iTunes نیز شناخته می گردد، یکی از پرکاربردترین کارت های هدیه در میان پلتفرم های مختلف است. با استفاده از این گیفت کارت، قابلیت های بسیاری در اختیار کاربران قرار می گیرد که می توانند با استفاده از آن، از دستگاه های اپلی که در اختیار دارند به صورت کامل استفاده نموده و لذت ببرند. گیفت کارت های آیتونز اپل در انواع مختلف و قیمت های متنوعی ارائه می شوند و کاربران می توانند بنا به احتیاج خود اقدام به خرید این گیفت کارت ها نمایند.

مهم ترین مزایای خرید گیفت کارت iTunes

گیفت کارت آیتونز اپل کاربردها و مزایای بسیاری دارد. ما در این مطلب، به آنالیز و معرفی کامل این گیفت کارت می پردازیم. با توجه به مزایای مهم و کاربردی که این گیفت کارت برای کاربران دارد، بسیار مهم خواهد بود که آن را چگونه تهیه می کنید. در ادامه مطلب نیز یکی از برترین فروشگاه های ایرانی برای خرید این نوع گیفت کارت را نیز به شما معرفی خواهیم کرد.

معرفی گیفت کارت اپل آیتونز

تمام پلتفرم ها و کمپانی های بزرگ و کوچک که خدمات آنلاین و رایگان در اختیار کاربران خود قرار می دهند، بعضی از خدمات خود را نیز به صورت پولی و با استفاده از خرید حق اشتراک یا پرداخت درون برنامه ای غیره ارائه می نمایند. کمپانی اپل نیز از این قاعده مستثنا نیست و در کنار خدمات رایگان، کاربران برای این که بتوانند بدون مشکل و با اختیارات بیشتری از ویژگی ها و قابلیت های نرم افزارهای خود استفاده نمایند، باید هزینه آن را پرداخت نمایند.

یکی از روش هایی که کاربران می توانند این هزینه ها را پرداخت نمایند، استفاده از گیفت کارت است. گیفت کارت، در واقع یک کارت حاوی مبلغی تعیین از اعتبار است که در حساب کاربری افراد شارژ شده و می توانند از سرویس هایی که شرکت اپل در اختیار آن ها قرار می دهد، مانند خریدهای درون برنامه ای اپلیکیشن های مختلف استفاده نمایند.

این روش پرداخت، کاربران را از سرویس های پرداختی مانند: پی پال، ویزا کارت و مستر کارت بی احتیاج می نماید و به صورت آنی می توانند خدمات مورد احتیاج خود را خریداری نمایند. این گیفت کارت ها با قیمت های متنوعی عرضه می شوند. اپل معمولا از بازه 2 تا 200 دلار عرضه می گردد؛ اما محبوب ترین آن ها گیفت کارت های 5، 10، 15، 15، 20، 25، 50 و 100 دلاری هستند که در فروشگاه های آنلاین معتبر وجود دارند.

مزایای گیفت کارت iTunes اپل

همان طور که پیش تر اشاره کردیم، گیفت کارت آیتونز اپل یکی از مهم ترین و پرکاربردترین گیفت کارت هایی است که مورد استفاده قرار می گیرد؛ اما سوالی که برای کاربران به وجود خواهد آمد این است که این گیفت کارت ها چه مزایا و کاربردهایی دارند که باعث شده تا افراد تا به این میزان در پی خرید و استفاده از آن ها باشند. در این بخش، به این پرسش پاسخ خواهیم داد و مهمترین مزایا و کاربردهای گیفت کارت آیتونز اپل را مورد آنالیز قرار خواهیم داد.

  • خرید بازی و اپلیکیشن از استورها و فروشگاه های آنلاین اپل

یکی از مهمترین مزایا و کاربردهای استفاده از گیفت کارت آیتونز اپل این است که شما می توانید به برنامه ها و بازی های نامحدود دسترسی داشته باشید. بعضی از اپلیکیشن ها و بازی های مجذوب کننده و کاربردی به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرند؛ اما برای این که به تمام امکانات آن ها دسترسی داشته باشید، باید به صورت درون برنامه ای این قابلیت ها را بخرید. در صورتی که با استفاده از گیفت کارت آیتونز حساب کاربری خود را شارژ نموده باشید، می توانید به صورت آنی در داخل برنامه یا بازی مورد نظر خرید خود را انجام دهید. این کار، بسیار سریع اجرا شده و در وقت شما نیز صرفه جویی خواهد شد.

  • دسترسی به فضای بیشتر در iCloud

آی کلود، یک فضای ابری است که شرکت اپل در اختیار تمام کاربران خود قرار می دهد. در این فضای ذخیره سازی ابری، کاربران می توانند حجم محدودی از داده ها و اطلاعات مورد احتیاج خود را ذخیره نمایند. برای ذخیره سازی تصاویر، فیلم و فایل های مهم که بتوانید به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید، این فضای ابری بسیار کاربری و مهم خواهد بود؛ اما همیشه احتیاج به فضای بیشتر با توجه به بالا رفتن کیفیت دوربین ها و تصاویر احتیاج خواهد شد. در این زمینه می توانید با استفاده از پرداخت حق اشتراک، فضای بیشتری در اختیار داشته باشید و تصاویر و ویدیوهای بیشتری را در این فضا بارگذاری کنید. با استفاده از گیفت کارت، به راحتی می توانید این حق اشتراک را پرداخت نموده و به فضای بسیار بیشتری دسترسی پیدا کنید.

  • ارتقاء حساب های کاربری به پرمیوم با استفاده از گیفت کارت iTunes اپل

بعضی از سرویس ها و پلتفرم ها، قابلیت های مجذوب کنندهی را در اختیار کاربران ویژه و پرمیوم خود قرار می دهند. این کاربران می توانند با خرید اشتراک پرمیوم به این قابلیت ها دست پیدا نمایند؛ اما برای پرداخت هزینه این اشتراک، روش های مختلفی نیز وجود دارد. اگر شما سرویس مورد نظر را از اپ استور دریافت نموده باشید، با شارژ حساب خود با استفاده از گیفت کارت آیتونز می توانید به راحتی اقدام به خرید اشتراک پرمیوم نموده و از قابلیت ها و امکانات مجذوب کننده پلتفرم مورد نظر بهره مند شوید.

  • دور زدن تحریم بانکی با استفاده از گیفت کارت iTunes اپل

یکی از مهمترین کاربردهای گیفت کارت برای کاربران ایرانی محصولات اپل این است که می توانند براحتی از سرویس های اشتراکی این شرکت استفاده نمایند. با توجه به این که ایران تحت تحریم های بانکی قرار گرفته است و کاربران نمی توانند کارت های بانکی خود را در سرویس های اپل ثبت نمایند، این کار با استفاده از گیفت کارت امکان پذیر شده است. شما می توانید به جای کارت بانکی، شماره گیفت کارت خود را در سرویس مورد نظر ردیم نموده و از اعتبار گیفت کارت خود برای پرداخت هزینه ها بهره ببرید.

موارد گفته شده در بالا، جزء مهمترین کاربردهای گیفت کارت برای کاربران بوده که به راحتی و با خرید از فروشگاه های معتبر می توانند به آن ها دست پیدا نمایند.

برترین مرجع خرید گیفت کارت iTunes اپل

گیفت کارت اپل که آن را با نام گیفت کارت آیتونز اپل نیز می شناسند، کاربردها و مزایای بسیاری دارد. با ، می توانید از پرداخت های درون برنامه ای و خرید اشتراک پرمیوم برنامه ها و پلتفرم های مختلف بدون احتیاج به سرویس های پرداختی مانند پی پال، ویزا کارت یا مستر کارت بهره ببرید. در این مطلب، به آنالیز کامل این گیفت کارت ها پرداختیم و بعضی از مهمترین مزایای آن را برای شما معرفی کردیم. گیفت کارت های آیتونز اپل تنوع قیمتی بالایی دارند؛ اما گیفت کارت های 5 تا 100 دلاری آن جزء پر استفاده ترین گیفت کار های آیتونز اپل به شمار می روند. یکی از نکات مهم در این رابطه این است که این گیفت کارت ها را از کجا تهیه می کنید.

برای خرید گیفت کارت اپل، باید از مرجع معتبر اقدام کنید. در ایران، پلتفرم آریاپی یکی از مهمترین مراجع برای خرید گیفت کارت آیتونز اپل به شمار می رود. با توجه به این که گیفت کارت استفاده شده دیگر قابل ردیم کردن در حساب کاربری دیگری نیست و بعلاوه باید تاریخ انقضای آن را نیز در نظر بگیرید، بهتر است که گیفت کارت خود را از این پلتفرم تهیه کنید. بعلاوه مرجع رسمی و معتبر دیگر محصولات مرتبط با اپل مانند اپل آیدی است. با خرید اپل آیدی معتبر از آریاپی، به راحتی به امکانات دستگاه های اپل خود دسترسی خواهید داشت و با شارژ آن با استفاده از گیفت کارت آیتونز نیز، می توانید از سرویس های اشتراکی آن بهره ببرید. گیفت کارت آیتونز اپل در قیمت های متنوع در پلتفرم آریاپی موجود است و با مراجعه به این وبسایت و ایجاد حساب کاربری می توانید به راحتی گیفت کارت خود را خریداری نموده و به صورت آنی آن را دریافت کنید.

منبع: شبکه چی
انتشار: 2 مهر 1402 بروزرسانی: 2 مهر 1402 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 2250

به "مهم ترین مزایای خرید گیفت کارت iTunes" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین مزایای خرید گیفت کارت iTunes"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید