اشتغال 700 نفر با سرمایه گذاری در بخش گردشگری آذربایجان غربی

به گزارش مینی ست، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی از ایجاد اشتغال برای 700 نفر در نتیجه اجرای 500 طرح سرمایه گذاری اطلاع داد.

اشتغال 700 نفر با سرمایه گذاری در بخش گردشگری آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی، جلیل جباری مدیرکل میراث فرهنگی استان با اعلام این مطلب گفت: توسعه گردشگری روستایی یکی از برنامه های مهم ما بوده و از ایجاد اقامتگاه های بوم گردی حمایت می کنیم.

او به تعداد سرمایه گذاران استان اشاره نموده و اضافه نمود: خوشبختانه تاکنون تعداد یکصد مجوز اولیه برای طرحهای سرمایه گذاری صادر شده که از این تعداد 15 مورد به بهره برداری رسیده و بقیه (85 مورد) در مرحله استعلام هستند.

جباری توضیح داد: به منظور حمایت از سرمایه گذاران بخش گردشگری تسهیلاتی به میزان 25 میلیارد تومان جذب نموده و سعی داریم سرمایه گذاران این بخش بتوانند از تسهیلات جذب شده بهره کافی را ببرند.

او اضافه نمود: در حوزه سرمایه گذاری در بخش تاسیسات و مجتمع های اقامتی تعداد 50 طرح در سطح استان داریم که حجم سرمایه گذاری این طرح ها مبلغی معادل 500 میلیارد تومان بوده و در صورت اجرای این طرحها برای 200 نفر فرصت شغلی ایجاد شده و تعداد 1000 تخت به مجموع تختهای اقامتی اضافه خواهد شد.

جباری اضافه نمود: در طول 8 ماهه سال 97 با افزایش تقاضای سرمایه گذاری در بخش هتل، متل و مجتمع های گردشگری به تعداد 30 مورد هستیم که حجم سرمایه گذاری این موارد مبلغی در حدود 4500 میلیارد ریال برآورد شده است.

جباری اظهار امیدواری کرد: از تمام افرادی که در شهرستانها و بخش های مختلف استان علاقه مند به سرمایه گذاری در بخش گردشگری هستند حمایت می کنیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 271

به "اشتغال 700 نفر با سرمایه گذاری در بخش گردشگری آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتغال 700 نفر با سرمایه گذاری در بخش گردشگری آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید