افزایش 320 تخت بیمارستانی در ری ، توسعه بیمارستان فیروزآبادی؛بزودی

به گزارش مینی ست، سرانه درمانی شهرری با راه اندازی فاز اول از بخش جدید بیمارستان فیروزآبادی افزایش می یابد.

افزایش 320 تخت بیمارستانی در ری ، توسعه بیمارستان فیروزآبادی؛بزودی

خبرنگاران-مهین قاسمخانی: معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتبارهای تخصیص داده شده، در آینده ای نزدیک فاز اول از بخش جدید بیمارستان فیروزآبادی با 320تخت بیمارستانی آماده پذیرش بیماران خواهد شد.

حسین توکلی با تأکید بر ضرورت بهبود کیفیت خدمات درمانی ارائه شده به ساکنان ری اضافه کرد: امکانات درمانی شهرری باید جوابگوی جمعیت ساکن در گستره وسیعی از جغرافیای پیرامونی خود باشد. به همین دلیل توسعه فضای درمانی و ارائه خدمات مطلوب درمانی، یکی از اولویت های ما و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این شهرستان است.

او با بیان اینکه تعدادی از طبقات بخش جدید بیمارستان فیروزآبادی در آستانه بهره برداری است گفت: فرایند آماده سازی بخش جدید بیمارستان فیروزآبادی که با 90درصد پیشرفت، به دلیل نبود بودجه کافی متوقف شده بود، با تخصیص اعتبار و عقد چندین قرارداد و تامین و نصب دستگاه های تخصصی در حال تکمیل است.

توکلی با بیان اینکه بیش از 200نیروی جهادی و تخصصی به صورت شبانه روزی در حال کوشش هستند تا هرچه زودتر بخش هایی از این پروژه عظیم را آماده بهره برداری نمایند اضافه کرد: تا این لحظه اتاق ها و تخت های درمانی تجهیز و 50دستگاه مانیتور تشخیص علائم حیاتی نصب شده است. براساس قرارداد منعقد شده دستگاه های اکسیژن ساز نیز تحویل بیمارستان فیروزآبادی شده است و به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 879

به "افزایش 320 تخت بیمارستانی در ری ، توسعه بیمارستان فیروزآبادی؛بزودی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 320 تخت بیمارستانی در ری ، توسعه بیمارستان فیروزآبادی؛بزودی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید