اولین رندرهای گلکسی S23 و S23 پلاس طراحی متفاوت آن ها را نشان می دهند

به گزارش مینی ست، تقریبا حدود 4 ماه تا معرفی گوشی های سری گلکسی S23 فاصله داریم ولی حجم اطلاعات مربوط به این گوشی ها به طور فزاینده ای رو به افزایش است. حالا یکی از افشاگران مشهور تصاویر رندر دو گوشی گلکسی S23 و S23 پلاس را منتشر نموده که در این تصاویر می توانیم جزئیات طراحی هر دو گوشی را به خوبی مشاهده کنیم.

اولین رندرهای گلکسی S23 و S23 پلاس طراحی متفاوت آن ها را نشان می دهند

بر اساس این تصاویر، سامسونگ تصمیم گرفته طراحی این دو گوشی را تغییر بدهد و در نتیجه شاهد طراحی نو ماژول دوربین هستیم. در پنل پشتی دوربین ها دیگر در یک ماژول دوربین مستقل و جداگانه قرار ندارند و در عوض هر کدام از دوربین مستقیما روی پنل پشتی تعبیه شده اند. به طور کلی سامسونگ تصمیم گرفته برای این دو گوشی، از همان طراحی ماژول دوربین گلکسی S22 اولترا استفاده کند.

اما به غیر از این موضوع، از نظر طراحی نمی توانیم به نکته خاص دیگری اشاره کنیم. به عنوان مثال در پنل جلویی کماکان شاهد نمایشگر یک دست هستیم که حفره نمایشگر در مرکز بخش فوقانی آن دیده می گردد. بعلاوه با وجود اینکه گلکسی S23 پلاس مانند نسل قبلی مجهز به نمایشگر 6.6 اینچی است، ولی از نظر ابعاد اندکی بزرگ تر از نسل قبلی شده است ولی این افزایش ابعاد به هیچ عنوان محسوس نیست.

بر اساس شایعات منتشر شده، این گوشی ها از اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره می برند که البته ظاهرا در بعضی بازارها با اگزینوس 2300 به دست کاربران می رسند. ضمناً نباید پشتیبانی از شارژ 25 واتی را از قلم بیندازیم.

گوشی گلکسی S23 هم مانند نسل قبلی از نمایشگر 6.1 اینچی بهره می برد و فقط اندکی بلندتر و عریض تر شده است. این گوشی ظاهرا به غیر از نمایشگر و باتری، تفاوتی با مدل پلاس ندارد. البته در خصوص باتری S23 هم گفته می گردد افزایش ظرفیت 5 درصدی دریافت نموده و از ظرفیت 3900 میلی آمپر ساعتی بهره می برد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 مهر 1401 بروزرسانی: 6 مهر 1401 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 2101

به "اولین رندرهای گلکسی S23 و S23 پلاس طراحی متفاوت آن ها را نشان می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین رندرهای گلکسی S23 و S23 پلاس طراحی متفاوت آن ها را نشان می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید