ایتالیا میخواهد خدمات شرکت هوآوی را محدود کند

به گزارش مینی ست، دولت ایتالیا اظهار داشت که به احتمال زیاد از سهام شرکت هوآوی در بخش تامین تجهیزات 5G کاسته و به دو شرکت اریکسون و نوکیا افزوده خواهد شد.

ایتالیا میخواهد خدمات شرکت هوآوی را محدود کند

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران،به دلیل تحریم های وضع شده از سوی آمریکا بر علیه شرکت هوآوی و انتشار شایعه ای مبنی بر احتمال جاسوسی این شرکت از کشور هایی که در آن خدمات رسانی می نماید، بسیاری از کشور های اروپایی بیان کردند که هوآوی امکان ادامه فعالیت در کشور آن ها را ندارد و باید هر چه سریع تر تجهیزات خود که شامل شبکه 5G می گردد را جمع آوری کند. اخیرا کشور ایتالیا نیز اعلام نموده است که میخواهد خدمات شرکت هوآوی را محدود کند، اما این موضوع به معنای ممنوعیت کامل خدمات هوآوی در این کشور نخواهد شد.

بر اساس اعلام بعضی از منابع ایتالیا در ابتدا اعلام نموده بود که میخواهد قرارداد مربوط به تجهیز زیرساخت های خود را بین دو شرکت هواوی و اریکسون تقسیم کند، اما پس از مدتی اعلام شد که شرکت نوکیا که تا پیش از بخش عمده ای از زیر ساخت های ایتالیا را تامین نموده است، از این قرارداد جا مانده است، به همین دلیل ایتالیا بیان کرد که در قرارداد خود بازنگری نموده است و شرکت نوکیا نیز به عنوان عضوی جدید در تیم تجهیز ایتالیا فعالیت خواهد داشت.

کاهش سهام هوآوی در تامین زیر ساخت 5G ایتالیا به زیر 20 درصد

اما نباید فراموش کرد که بخش عمده ای از تجهیزات مورد استفاده برای شبکه 5G در ایتالیا به شرکت اریکسون مربوط می گردد و درصد مشارکت دو شرکت نوکیا و هوآوی به حدود 20 تا 25 درصد برای هر شرکت خواهد بود، اما ظاهرا هنوز هم ایتالیا بر این باور است که درصد مشارکت هوآوی در این پروژه زیاد است و هنوز برای کاهش این موضوع امکان فکر کردن وجود دارد.

تمامی این محدودیت ها به دلیل تحریم های اخیر اعمال شده از سوی دولت آمریکا بر علیه هوآوی و چین بوده و همین که ایتالیا حضور هوآوی در گروه شرکت های تامین کننده خدمات زیر ساختی این کشور را محدود ننموده است، برای هوآوی جای شکر دارد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 دی 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1303

به "ایتالیا میخواهد خدمات شرکت هوآوی را محدود کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایتالیا میخواهد خدمات شرکت هوآوی را محدود کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید