بازسازی ساختمان دکوراسیون

به گزارش مینی ست، شرکت بازسازی ساختمان و دکوراسیون داخلی و تعمیرات ساختمان

بازسازی ساختمان دکوراسیون

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

مراحل فعالیت هایی که یک شرکت معماری و دکوراسیون انجام میدهد عبارتند از:

  • برای بازسازی و نوسازی ساختمان ،در ابتدا کارفرما درخواست مشاوره از شرکت میدهد و کارشناسان شرکت بعد از بازدید بنا و موقعیت آن ، برآورد هزینه ها و مدت زمان باسازی منزل را مورد آنالیز قرار داده و به کارفرما اعلام میکنند .
  • در مرحله بعد کارشناسان شرکت با توجه به برداشتی که از ساختمان صورت گرفته تغییرات لازم را به همراه نقشه طراحی معماری و طراحی داخلی ساختمان تهیه و با نظارت کامل توسط مهندسان متخصص و با تجربه بازسازی توسط عوامل اجرایی انجام میگردد.
  • اگراحتیاج به بازسازی نمای ساختمان ، طراحی نمای ساختمان یا تغیر نمای ساختمان باشد دراین مرحله بعد از تهیه نقشه های طراحی ساختمان ، طبق تغیرات مورد نظر در نقشه کار ، عملیات تخریب توسط نیروی های متخصص شرکت صورت می پذیرد.
  • بعد از تخریب نوبت به عملیات ساخت یا اجرایی می باشد. در این مرحله اگر احتیاج به دیوار حائل یا فضای جدا کننده در فضا باشد اکثرا توسط دیوارهای پیش ساخته عملیات جداسازی فضا انجام میگردد. این دیوارها از نظر سرعت کار ، بالا و از نظر هزینه مقرون به صرفه بوده و باعث کاهش وزن ساختمان می شوند .
  • یکی دیگر از فعالیت های که در شرکت بازسازی ساختمان که بنا به در خواست کارفرما انجام می گردد عملیات تعمیرات ساختمانی , اجرای کناف و سقف کاذب می باشد. در صورتی که ساختمان احتیاج به گچکاری و سقف کاذب داشته باشد ،می توان با استفاده از نورپردازی در سقف کاذب باعث افزایش زیبایی و جذابیت محیط داخل ساختمان شد.
  • مرحله بعدی اجرای کف سازی می باشد که با استفاده از کف پوش های مناسب با متریال های متفاوت بنا به سلیقه کارفرما و طبق اصول طراحی داخلی، باعث ایجاد تغییرات محسوس در داخل ساختمان خواهد شد.

از پروژه های دکوراسیون لوکس و اجرای کابینت آشپزخانه و اجرای دکوراسیون داخلی ما بازدید کنید.

جهت بازدید و مشاوره با شماره های 09125754921 و 021-44274146 تماس حاصل فرمایید

منبع: هیرادانا
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 836

به "بازسازی ساختمان دکوراسیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ساختمان دکوراسیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید