بازیکنان تنیس روی میز در کدام آزمایشگاه ها باید تست کرونا بدهند؟، اعلام شرط تشکیل اردوی تیم ملی

به گزارش مینی ست، دبیر فدراسیون تنیس روی میز شرط اصلی تشکیل اردوی تیم های ملی را اظهار داشت.

بازیکنان تنیس روی میز در کدام آزمایشگاه ها باید تست کرونا بدهند؟، اعلام شرط تشکیل اردوی تیم ملی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، فدراسیون تنیس روی میز روز سه شنبه 20 خرداد رسماً گفت که رقابت های مرحله پلی آف لیگ برتر مردان قرار است پس از اجرای مقدماتی پروتکل های بهداشتی اعلام شده و تغییر در ارنج مسابقات برگزار شود که البته تاریخ برگزاری آن پس از فراهم شدن شرایط برگزاری اعلام خواهد شد.

بر همین اساس مقرر شد که تیم های حاضر در این مرحله یعنی پتروشیمی بندرامام، دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی، رعد پدافند هوایی و شهرداری کرج تا خاتمه خرداد ماه از بازیکنان خود تست کرونا بگیرند و نتیجه را به فدراسیون را بفرستند. در همین خصوص این سؤال به وجود آمد که آیا این تیم ها باید در آزمایشگاه های خاصی تست کرونا بدهند یا در همه آزمایشگاه ها می توانند دست به این کار بزنند. این سؤال از آن جهت است که در لیگ برتر فوتبال فقط پاسخ برخی آزمایشگاه ها مورد تأیید مسئولان است.

پیمان حسنی، دبیر فدراسیون تنیس روی میز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در این باره گفت: ما درباره این مسئله با فدراسیون پزشکی ورزشی صحبت کردیم و سؤال پرسیدیم که آیا تیم ها باید به آزمایشگاه خاصی بروند یا نه. پاسخ فدراسیون پزشکی ورزشی منفی بود، بدان معنا که جواب تست کرونا از هر آزمایشگاهی که باشد، مورد قبول است. بر همین اساس نیز گفتیم که این چهار تیم از بازیکنان شان تست کرونا بگیرند و نتیجه را برای ما بفرستند.

وی درباره برگزاری مسابقات دیگر و همچنین تشکیل اردوی تیم های ملی گفت: ما فعلاً مجوز برگزاری مسابقات نیمه تمام لیگ برتر را داریم و مجوز برگزاری رقابت جدیدی را نگرفته ایم که البته باید در صورت صدور این مجوز، شرایط را نیز ببینیم. درباره اردوی تیم های ملی نیز اگر قرار باشد تا شش هفت ماه آینده هیچ مسابقه ای برگزار نشود، برگزاری این اردوها هیچ عایدی به جز خطر برای بازیکنان ندارد. در واقع ورزشکاران نمی توانند چند ماه تمرینات پرفشار و منسجم داشته باشند، اما مسابقه ای ندهند.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز در خاتمه گفت: در این باره منتظر مشخص شدن شرایط و همچنین تصمیم فدراسیون جهانی تنیس روی میز برای برگزاری مسابقات بین المللی هستیم. در واقع تشکیل اردوی تیم ملی منوط به تقویم جهانی و مسابقات آینده خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1026

به "بازیکنان تنیس روی میز در کدام آزمایشگاه ها باید تست کرونا بدهند؟، اعلام شرط تشکیل اردوی تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان تنیس روی میز در کدام آزمایشگاه ها باید تست کرونا بدهند؟، اعلام شرط تشکیل اردوی تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید