بازی دیترویت در قالب یک مانگای ژاپنی ادامه پیدا می کند

به گزارش مینی ست، اگر شما با بازی دیترویت: انسان شوید (Detroit: Become Human) آشنا باشید، می دانید که داستان بسیار خوبی داشت. دنیای این بازی نیز پتانسیل زیادی برای توسعه بیشتر دارد و ساروواتاری کازامی (Saruwatari Kazami) متوجه این موضوع شد. به همین دلیل مانگای (Manga) دیترویت: انسان شوید - داستان های توکیو را طراحی کرد.

بازی دیترویت در قالب یک مانگای ژاپنی ادامه پیدا می کند

مانگا در اصل چیزی مشابه با کمیک بوک است که در زبان ژاپنی ساخته شده است. داستان این مانگا دقیقاً همزمان با بازی اصلی است. تنها نکته اینجاست که شرایط اندرویدها را در ژاپن نشان می دهد. نقاشی های مانگای دیترویت از طریق موتو سومیدا (Moto Sumida) کشیده شده است. سومیدا در یک توییت نوشت که علاقه زیادی به بازی دیترویت داشته و بسیار خرسند است که جزئی از این پروژه است.

شخصیت اصلی مانگای دیترویت رینا (Reina) نام دارد. در ژاپن ارتباط خوبی میان اندرویدها و انسان ها وجود دارد و شرایط مانند آمریکا نیست. به همین دلیل رینا طرفداران زیادی در ژاپن دارد. با اینحال دشمنی میان انسان ها و اندرویدها زمانی شروع می شود که اندرویدها جایگزین آدم ها در دنیای کاری می شوند. در جایی دیگر یک اندروید شروع به ساخت یک گروه برای انقلاب می کند. بعضی از اندرویدها نیز احساسات انسانی پیدا کرده که باعث می شود با صاحبان خود بدرفتاری کنند.

دیترویت انسان شوید یکی از بهترین عناوین ساخته شده در سبک تصمیم گیری است. این بازی نسبت به عناوین قبلی ساخته شده از طریق دیوید کیج (David Cage) پیشرفت بسیار زیادی داشته است. آزادی عمل شما در تصمیم گیری بسیار زیاد بوده و تأثیر آن روی بازی نیز کاملاً مشخص است.

دنیای دیترویت به شدت غنی است. همین باعث می شود تا این بازی بتواند موارد جانبی زیادی داشته باشد. بحث اصلی اینجاست که این موارد جانبی باید کیفیت بالایی هم داشته باشند. طبق چیزی که گفته شده داستان مانگای دیترویت شباهت زیادی با خود بازی دارد. این نکته بدی نیست ولی خلاقیت زیادی نیز در آن وجود ندارد. حال باید دید که با توجه به ساخته شدن مانگا، آیا ژاپن به فکر ساختن انیمه از دیترویت هست یا نه.

منبع: Gamespot.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 مرداد 1401 بروزرسانی: 8 مرداد 1401 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 2063

به "بازی دیترویت در قالب یک مانگای ژاپنی ادامه پیدا می کند" امتیاز دهید

1 کاربر به "بازی دیترویت در قالب یک مانگای ژاپنی ادامه پیدا می کند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی دیترویت در قالب یک مانگای ژاپنی ادامه پیدا می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید