تدوین برنامه های ویژه تمرینی برای آزادکاران اردونشین

به گزارش مینی ست، به گزارش خبرنگاران، آخرین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان برای حضور در رقابت های جهانی نروژ در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده در حال پیگیری است.

تدوین برنامه های ویژه تمرینی برای آزادکاران اردونشین

نفرات حاضر در اردو با صلاحدید کادر فنی امروز استراحت می نمایند و صبح فردا در تمرین مرور فن هدفمند شرکت می نمایند. آزادکاران عصر فردا استراحت می نمایند تا خود را برای برنامه ویژه کادر فنی که روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری انجام می گردد آماده نمایند.

بر این اساس روز چهارشنبه صبح و بعد از ظهر تمرین کشتی در حالت شبیه سازی حضور در مسابقات برگزار می گردد، نفرات حاضر در اردو صبح پنج شنبه استراحت می نمایند و عصر پنجشنبه هم ادامه تمرین کشتی در حالت شبیه سازی مسابقه به انجام می رسد.

علیرضا سرلک، یونس امامی و مجتبی گلیج با نظر کادر فنی به خاطر مصدومیت های جزئی تمرینات کنترل شده را برگزار می نمایند تا خود را برای برگزاری تمرین شبیه سازی مسابقه آماده نمایند.

تمرینات پر فشار ملی پوشان در این چند روز ادامه خواهد داشت و در روزهای پایانی اردو به تدریج از فشار تمرینات کاسته تا ملی پوشان مهیای حضور در رقابت های جهانی نروژ شوند.

با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و اهمیت حفظ سلامت ورزشکاران این اردو تا اعزام به رقابت های جهانی ادامه خواهد داشت و با صلاحدید کادر فنی، استراحت اردویی برای ملی پوشان در نظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 شهریور 1400 بروزرسانی: 24 شهریور 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1754

به "تدوین برنامه های ویژه تمرینی برای آزادکاران اردونشین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدوین برنامه های ویژه تمرینی برای آزادکاران اردونشین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید