خبرنگاران هواپیمایی هما شرایط جدید ورود مسافران به آلمان را بیان کرد

به گزارش مینی ست، تهران- خبرنگاران- هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) شرایط جدید ورود به آلمان را برای مسافران خود تشریح کرد.

خبرنگاران هواپیمایی هما شرایط جدید ورود مسافران به آلمان را بیان کرد

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی(هما) عصر آدینه نوشت: به اطلاع مسافران پروازهای هواپیمایی ایران هما می رساند پیرو اعلام مقام های آلمانی مبنی بر محدودیت ورود به این کشور به علت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، شرایط پذیرش مسافر در این کشور تغییر کرد.

بر این اساس، مسافران دارای پاسپورت یا اقامت آلمانی، مسافران دارای کارت اقامت یا پاسپورت اتحادیه اروپا و یا دارای اقامت کاری، تحصیلی، دائمی (تایپ D) و نیز مسافران دارای پاسپورت کانادا می توانند به صورت ترانزیت یا stopover وارد خاک المان شوند.

همچنین مسافران دارای کارت اقامت کانادا (pr) نیز صرفا به صورت ترانزیت و ادامه جهت (فقط با carrier LH) اجازه ورود به آلمان را خواهند داشت.

به گزارش خبرنگاران آلمان 10 اسفند 98 از اعمال محدودیت پذیرش مسافر از کشورهای درگیر کرونا اطلاع داد.

در نشست ستاد بحران آلمان در محل وزارت بهداشت این کشور، گزارشی از شرایط سلامت مسافرانی ارائه شد که از کشورهای درگیر با کرونا نظیر کره جنوبی، ژاپن و ایران که قصد سفر به آلمان را دارند؛ ارایه شد. از جمله تصمیم های جدید کمیته بحران آلمان برای مقابله با کرونا نیز ایجاد محدودیت برای مسافران این کشورها بود. این مقررات پیش از این شامل چین می شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 835

به "خبرنگاران هواپیمایی هما شرایط جدید ورود مسافران به آلمان را بیان کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هواپیمایی هما شرایط جدید ورود مسافران به آلمان را بیان کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید