تفاهمنامه همکاری میان بانک گردشگری و صنف جایگاه های سوخت

به گزارش مینی ست، بانک گردشگری و انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فراورده های نفتی کشور تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

تفاهمنامه همکاری میان بانک گردشگری و صنف جایگاه های سوخت

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، این تفاهمنامه را حسین رحمتی قائم مقام بانک گردشگری و اسدالله قلی زاده رئیس انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فراورده های نفتی کشور امضا کردند.

در جریان امضای تفاهمنامه مذکور که اعضای هیات مدیره و معاونان هر دو طرف همکاری حضور داشتند، مقرر شد با برگزاری جلسات تخصصی به صورت گام به گام طرح ها و همکاری ها پیگیری و در نهایت به ارتقاء کیفیت خدمات در جایگاه های سوخت منجر گردد.

بعلاوه در خصوص تجهیز جایگاه ها به سامانه نوین هوشمند و برقراری روش های نو پرداخت بهای سوخت مقرر شد نیازسنجی و اطلاع از ظرفیت های طرفین و جایگاه های سوخت و کاربردی کردن امور برای مردم به همراه تاییدیه های لازم در دستور کار قرار گیرد.

اعضای هیات مدیره بانک گردشگری آمادگی کامل خود را برای هر گونه همکاری اعلام و اظهار کردند کارگروه های تخصصی در این خصوص به وسیله بانک تشکیل شده و ظرفیت های خوبی در این زمینه وجود دارد.

بعلاوه اعضای هیات مدیره صنفی جایگاه های سوخت نیز ضمن استقبال از هرگونه طرح های نو، از ایجاد فضای رقابتی و ارتقا کیفیت در حوزه های مختلف را اعلام کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 بهمن 1400 بروزرسانی: 3 بهمن 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1890

به "تفاهمنامه همکاری میان بانک گردشگری و صنف جایگاه های سوخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهمنامه همکاری میان بانک گردشگری و صنف جایگاه های سوخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید