جام حذفی انگلیس، رجحان پُرگل لیورپول مقابل امیدهای استون ویلا

به گزارش مینی ست، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس کار سختی مقابل تیم زیر 23 سال استون ویلا نداشت و با شکست این تیم، راهی دور چهارم جام حذفی شد.

جام حذفی انگلیس، رجحان پُرگل لیورپول مقابل امیدهای استون ویلا

جهت دریافت خدمات فضای داخلی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران، تیم های فوتبال استون ویلا و لیورپول آدینه شب در مرحله سوم جام حذفی فوتبال انگلیس، به مصاف هم رفتند که لیورپول در این بازی با نتیجه 4 بر یک پیروز شد.

لویی باری در دقیقه 41 برای استون ویلا گلزنی کرد و سادیو مانه در دقایق 4 و 63، جورجینیو واینالدوم در دقیقه 60 و محمد صلاح در دقیقه 65، گل های شاگردان یورگن کلوپ را به ثمر رساندند.

این بازی در حالی برگزار گردید که 14 بازیکن تیم استون ویلا به ویروس کرونا مبتلا شده بودند و آنها با تیم زیر 23 سال خود در میدان حاضر شدند. بیشتر بازیکنان استون ویلا تا به امروز طعم بازی در رده بزرگسالان را نچشیده بودند و این تیم آدینه شب، هفت بازیکن زیر 23 سال و چهار بازیکن زیر 18 سال را در ترکیب خود می دید.

در دیگر بازی این مرحله، ولورهمپتون با تنها گل آداما ترائوره در دقیقه 35 به فزونی رسید تا همانند لیورپول، به دور بعدی جام حذفی فوتبال انگلیس صعود کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 دی 1399 بروزرسانی: 26 دی 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1333

به "جام حذفی انگلیس، رجحان پُرگل لیورپول مقابل امیدهای استون ویلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام حذفی انگلیس، رجحان پُرگل لیورپول مقابل امیدهای استون ویلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید