خبرنگاران آماده باش ورزشی در باغ موزه دفاع مقدس پایتخت برگزار گردید

به گزارش مینی ست، تهران- خبرنگاران- طرح ورزش همگانی آماده باش ورزشی امروز آدینه با حضور رئیس شورای اسلامی شهر تهران، رئیس هیات همگانی استان و جمعی از مسئولان ورزش شهرداری در باغ موزه دفاع مقدس برگزار گردید.

خبرنگاران آماده باش ورزشی در باغ موزه دفاع مقدس پایتخت برگزار گردید

جهت دریافت خدمات طراحی خانه دوبلکس ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش روز آدینه خبرنگاران، این طرح ورزشی در راستای گسترش ورزش همگانی و شهروندی از مرداد ماه در سطح پایتخت شروع شده که مهم ترین هدف آن آموزش صحیح حرکات ورزشی به شهروندان است.

محسن هاشمی رئیس شورای شهر اسلامی شهر تهران در حاشیه این آیین که با حضور بیش از 20 کمیته ورزشی هیات همگانی استان تهران انجام شد اظهار کرد: یکی از برنامه های مهم شهرداری تهران ترویج ورزش همگانی است که در این راستا در نظر است با فراهم شدن امکانات ورزشی فقر حرکتی را کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه توجه به ورزش همگانی می تواند بسیاری از امراض را در جامعه کاهش دهد و سلامتی را برای شهروندان به ارمغان آورد اضافه نمود: از ماموریت های مهم شهرداری توجه به مشارکت عموم به ورزش شهروندی بوده که در این راستا با تبلیغ و تشویق مردم باید حضور مردم را به این امر گسترش داد.

به گفته وی افرادی که روزانه به ورزش بپردازند در میانسالی، بدنی سالم خواهند داشت.

رئیس هیات ورزش همگانی استان تهران با اشاره به اینکه طرح آماده باش ورزشی با نظر فدراسیون از مرداد ماه به صورت پایلوت در تهران و بعضی استان های دیگر برگزار می گردد گفت: این طرح تا اواخر شهریور ماه ادامه دارد که هدف آن تشویق مردم به ورزش همگانی و آموزش های لازم به وسیله فضای مجازی است.

ولی الله شجاع پوریان ادامه داد: با شیوع کرونا از اواخر سال گذشته این هیات با تهیه کلیپ های آموزشی تا حدودی توانست مردم را به ورزش همگانی تشویق کند چراکه تمرین های ورزشی می تواند ضمن تقویت قوای جسمی بهترین رویکرد برای مقابله با این بیماری محسوب گردد.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از برنامه های این هیات را آوای ورزش در همسایگی برشمرد و گفت: این طرح نیز به صورت پایلوت از 14 مرداد ماه شروع شده که هدف از آن شهروندانی که در شهرک های مسکونی پایتخت سکونت دارند هر هفته از بالکن ها منازل خود به ورزش همگانی می پردازند.

همچنین اعضای کمیته های پیلاتس، پرثوآ، کراس فیت، کتل بل، طنابزنی، فریزبی، پینت بال و ورزش های روزانه و ثبت رکورد به انجام حرکات نمایشی و تخصصی پرداختند.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1069

به "خبرنگاران آماده باش ورزشی در باغ موزه دفاع مقدس پایتخت برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آماده باش ورزشی در باغ موزه دفاع مقدس پایتخت برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید