خبرنگاران ثبت نام 3 هزار و 10 داوطلب شورای اسلامی استان تهران قطعی شد

به گزارش مینی ست، تهران- خبرنگاران- رییس ستاد انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی استان تهران بیان نمود: در ششمین روز ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی شهر، حضور سه هزار و 10 نفر در استان تهران قطعی شد.

خبرنگاران ثبت نام 3 هزار و 10 داوطلب شورای اسلامی استان تهران قطعی شد

شکرالله حسن بیگی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: تا ساعت 18:15 امروز ثبت نام 984 نفر در شوراهای شهر استان قطعی شد.

وی با بیان اینکه بیشترین افراد مربوط به انتخابات شورای اسلامی شهر به تهران و کمترین آن به فیروزکوه اختصاص دارد، گفت: تا کنون 990 نفر در تهران و 27 نفر در فیروزکوه قطعی شده است.

رییس ستاد انتخابات استان تهران ادامه داد: 776 پفراینده داوطلبان در فرمانداری ها در حال بررسی است که طی امروز و فردا (آخرین روز) باید تا ساعت 24 به پفراینده ها رسیدگی کنند.

حسن بیگی افزود: تا به امروز 85 درصد داوطلبان را مردان و 15 درصد را زنان تشکیل داده اند.

وی گفت: در خصوص نحوه ثبت نام داوطلبان نیز 55 درصد به صورت حضوری، 10 درصد از طریق دفاتر پیشخوان دولت، 18 درصد از طریق تلفن همراه و 17 درصد نیز توسط کامپیوتر نهایی شده است.

به گفته رییس ستاد انتخابات استان تهران، فردا آخرین روز ثبت نام داوطلبان در شوراهای اسلامی شهر بوده و طبق جدول زمان بندی این مدت تمدید نخواهد شد.

حسن بیگی به افرادی که قصد ثبت نام دارند تاکید کرد که تا فردا از طریق چهار روش حضوری و غیر حضوری، فرایند کار خود را قطعی کنند.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، دومین میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی 28 خردادماه 1400 برگزار می شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1490

به "خبرنگاران ثبت نام 3 هزار و 10 داوطلب شورای اسلامی استان تهران قطعی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ثبت نام 3 هزار و 10 داوطلب شورای اسلامی استان تهران قطعی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید