خبرنگاران ورودی های شهرستان سامان به روی مسافران بسته شد

به گزارش مینی ست، شهرکرد- خبرنگاران- فرماندار سامان از بسته شدن ورودی های این شهرستان اطلاع داد و گفت: هیچ مسافری از روز آدینه 16 اسفند حق ورود به شهرستان سامان را ندارد و مسافران به خارج از شهرستان بازگشت داده می شوند.

خبرنگاران ورودی های شهرستان سامان به روی مسافران بسته شد

لذت بخشترین تجربه سفر را با مسافرت ارزان تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

کمال اکبریان روز آدینه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران به مصوبات نشست فوق العاده ستاد شهرستانی مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اشاره نمود و اضافه کرد: روز آدینه حجم زیادی از مسافران و گردشگران را به شهرستان سامان وجود داشت که این موضوع نگرانی مردم را به همراه داشت و سبب شد تا ورود هر مسافری به شهرستان ممنوع اعلام گردد.

وی ادامه داد: تمامی باغ های تفریحی، دهکده ها و مجموعه های گردشگری شهرستان تعطیل شده است و هیچ یک از مردم شهرستان حق اجاره ویلا و خانه خود به مسافران را ندارند.

اکبریان از استقرار اکیپ های کنترل در مبادی ورودی این شهرستان اطلاع داد و گفت: تنها به خودروهایی که حامل مواد غذایی، دارویی و مایحتاج مردم هستند اجازه ورود به شهرستان داده می گردد.

فرماندار شهرستان سامان اظهار داشت: به افراد متخلفی که خانه های خود را به مسافران اجاره می دهند، هشدار داده شده است و چنانچه خلاف آن را مرتکب شوند، خانه های گردشگری آنها پلمب می گردد.

اکبریان به مردم توصیه کرد که به جز موارد ضروری از خانه های خود خارج نشوند و از این طریق مسئولان را در کنترل و مهار شرایط کمک دهند.

به گزارش خبرنگاران، شهرستان سامان از مناطق گردشگری چهارمحال و بختکمک در 20 کیلومتری مرکز این استان قرار گرفته است.

ویروس کرونا که کووید 19 نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد.

این ویروس اکنون به حدود 75 کشور سرایت نموده است و سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشت تا در خصوص بهداشت جهانی؛ شرایط فوق العاده اعلام کند.

شست وشوی دست ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن های مکرر نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می نمایند.

چهارمحال و بختکمک دارای 10 شهرستان با جمعیتی افزون بر 947 هزار نفر است که با استانهای اصفهان، خوزستان، لرستان و کهکیلویه و بویراحمد همسایه است.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 817

به "خبرنگاران ورودی های شهرستان سامان به روی مسافران بسته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ورودی های شهرستان سامان به روی مسافران بسته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید