خبرنگاران کتاب تحریم های تحمیلی بر ایران و تاثیرات آن در فرانسه منتشر شد

به گزارش مینی ست، تهران- خبرنگاران- کتاب تحریم های تحمیلی بر ایران و تاثیرات آن، به قلم آلکساندر اوستین توسط انتشارات آرماتان در فرانسه منتشر شد.

خبرنگاران کتاب تحریم های تحمیلی بر ایران و تاثیرات آن در فرانسه منتشر شد

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

آلکساندر اوستین نویسنده در این کتاب تحریم های بین المللی را اقداماتی در زمان صلح می داند که به طور سنتی توسط دولت ها و با هدف جلوگیری از ورود به منازعات نظامی اعمال می شوند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از رایزنی فرهنگی کشورمان در فرانسه پس از انقلاب سال 1979در ایران، ارکان حاکم بر نظم ژئوپلیتیک جهانی دچار آشفتگی می گردد. قطع رابطه دیپلماتیک با ایالات متحده نقطه شروع نبرد قدرت در خاورمیانه و سیاست مهار ایران است. این سیاست خصمانه، دولت ایران را متهم به تضعیف ثبات منطقه ای و دامن زدن به جاه طلبی های هسته ای و خصومت آمیز می کند. با وجود این، تحریم های طولانی مدت بر ضد ایران، نتیجه مطلوب مورد انتظار از سوی کشورهای غربی را به همراه نداشته و تنها منجربه نقض حقوق مردم ایران و ایجاد مسائل مالی فراوان برای آنها شده است. به عقیده نویسنده، تفسیر مذکور از نتایج نامطلوب تحریم ها، ناقض مفاهیم و ارزش های جهانی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 4 دی 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1297

به "خبرنگاران کتاب تحریم های تحمیلی بر ایران و تاثیرات آن در فرانسه منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کتاب تحریم های تحمیلی بر ایران و تاثیرات آن در فرانسه منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید