خبرنگاران یک هزار دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی البرز واکسینه شدند

به گزارش مینی ست، کرج - خبرنگاران - معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت که یک هزار دانشجوی رشته های پزشکی و دندانپزشکی مواجهه با ویروس کرونا در این دانشگاه واکسینه شدند.

خبرنگاران یک هزار دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی البرز واکسینه شدند

به گزارش روز چهارشنبه مرکز اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی البرز ، دکتر شهروز یزدانی اضافه نمود: با دستور رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز مبنی بر اهمیت واکسیناسیون دانشجویان با مواجهه بالا ، بلافاصله برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم صورت گرفت و با مساعدت معاونت های بهداشت و درمان دانشگاه، طی چند هفته اخیر به ترتیب دستیاران تخصصی، کارورزان پزشکی، کارورزان دندانپزشکی، کارآموزان در عرصه و کارآموزان سایر دانشکده ها واکسن کرونا دریافت کردند.

وی بیان داشت که در قالب یک برنامه تا به امروز تمام دستیاران، کارورزان، کاراموزان در عرصه و بخش عمده کاراموزان این دانشگاه واکسینه شده اند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی البرز اضافه نمود : دانشجویانی که به دلیل تعطیلی کارآموزی در استان حضور نداشته اند طی چند مرحله آینده واکسینه خواهند شد و در مراحل بعدی سایر دانشجویان نیز بر اساس اولویت و مواجهه و حضور در بالین بیماران واکسن کرونا دریافت خواهند کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 خرداد 1400 بروزرسانی: 19 خرداد 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1603

به "خبرنگاران یک هزار دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی البرز واکسینه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران یک هزار دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی البرز واکسینه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید