خودروی برقی ارزان که با چاپگر سه بعدی فراوری می گردد

به گزارش مینی ست، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، شرکت های ایتالیایی و چینی XEV و Polymaker که قبلا هم برای فراوری یک خودروی برقی به نام LSEV با همدیگر همکاری نموده بودند، این بار اتومبیل تازه ای به نام یویو را در خط فراوری قرار خواهند داد.

خودروی برقی ارزان که با چاپگر سه بعدی فراوری می گردد

از وبلاگ آقای رضایی دیدن فرمایید و کلی مقاله و خبر جالب مطالعه نمایید.

هدف اصلی از اجرای این طرح فراوری خودروی برقی ارزان قیمتی است که در محیط های شلوغ شهری قابل استفاده باشد. بخش عمده قطعات این خودرو با چاپگر سه بعدی فراوری شده و سپس به یکدیگر متصل می شوند.

چارچوب اصلی خودروی یادشده از جنس فولاد است و ترمز ای بی اس، کیسه هوا و ترمزهایی برای چرخ های جلو و عقب از جمله امکانات آن است.

ابعاد این خودروی دو نفره 2.5 در 1.5 متر بوده و یک موتور برقی 7.5 کیلوواتی برای آن در نظر گرفته شده است. حداکثر سرعت این خودرو 70 کیلومتر در ساعت است و با یک بار شارژ می توان تا 150 کیلومتر با آن رانندگی کرد.

درخودروی یویو از فناوری موسوم به LiFePO4 برای کنترل آنی شرایط سلامت باتری خودرو استفاده شده تا در صورت ایجاد مشکل در آن به راننده هشدار داده گردد.

نمایشگر لمسی در کنسول خودرو، سقف بازشدنی، آینه های برقی و 180 لیتر فضا در صندوق عقب از جمله دیگر امکانات این خودروی 6650 دلاری است. یویو در دسامبر سال 2020 به بازار می آید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 624

به "خودروی برقی ارزان که با چاپگر سه بعدی فراوری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی برقی ارزان که با چاپگر سه بعدی فراوری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید