درخواست غرامت 170 میلیون دلاری از کاپیتان کرک پیشتازان فضا

به گزارش مینی ست، به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، این بازیگر 85 ساله با ادعای مردی 59 ساله روبه رو شده که مدعی است پسر شاتنر است و به این دلیل غرامتی 170 میلیون دلاری را از دادگاه طلب کرده است.

درخواست غرامت 170 میلیون دلاری از کاپیتان کرک پیشتازان فضا

پیتر اسلون که ادعا می کند پسر این بازیگر سرشناس است، با تکذیب شاتنر روبه رو شده است. شاتنر خواسته است که این مرد از به کار بردن نام وی خودداری کند. وی در عین حال از دادن آزمایش دی ان ای خودداری کرده است. این در حالی است که اسلون در چند سال اخیر از نام فامیلی شاتنر استفاده کرده است.

وکیل شاتنر در سال 2011 با این ادعا روبه رو شد و همان موقع جواب داد شاتنر مردی 80 ساله است که دوست ندارد وقتش را با این ادعاها بگذراند.

شاتنر که سه دختر دارد در این باره تنها تاکید کرده که پسری ندارد. این بازیگر کانادایی تاکنون 4 بار ازدواج کرده و 3 دختر او حاصل ازدواجش با گلوریا راند بازیگر کانادایی است.

وی سال 2001 با همسر چهارمش الیزابت مارتین ازدواج کرد. شاتنر که بازیگر فیلم های متعددی است بیش از همه برای ایفای نقش کاپیتان کرک در سریال پیشتازان فضا یا سفرهای ستاره ای در کنار آقای اسپاک که سال پیش درگذشت، به یاد آورده می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 468

به "درخواست غرامت 170 میلیون دلاری از کاپیتان کرک پیشتازان فضا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست غرامت 170 میلیون دلاری از کاپیتان کرک پیشتازان فضا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید