راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده هابا محورمشکلات شهری یاسوج

به گزارش مینی ست، به گزارش خبرنگاران، مهرداد کرمی یکشنبه شب در نشست آنالیز ساماندهی جمعه باز و وانت بارهای شهر یاسوج اضافه کرد: با تشکیل این شعبه هدفگذاری های رسیدگی ویژه در مباحثی مانند تخلفات و پرونده های ساماندهی وانت بارها، ساماندهی حوزه شهری و دیگر موارد انجام می گردد.

راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده هابا محورمشکلات شهری یاسوج

کرمی با تاکید بر خروجی محوری و برنامه ریزی اصولی در دستیابی به اهداف، توضیح داد: در چنین نشست هایی باید از قبل جمع بندی و هدفگذاری ها توسط شورای شهر و شهرداری یاسوج نهایی گردد و شهرداری به عنوان متولی به ارائه موارد مورد نظر پرداخته تا خروجی بهتری در دستیابی به اهداف محقق گردد.

کرمی بر ساماندهی هرچه سریعتر جمعه بازار یاسوج تاکید نمود و بیان داشت: هر لحظه امکان بروز یک حادثه در این مکان وجود دارد.

دادستان شهر یاسوج با اشاره به ساختار ماده 100، ابراز داشت: مشکلاتی در حوزه ماده 100 وجود دارد و نگاه درآمد محوری به این حوزه توسط شهرداری ها عاملی برای عدم خروجی مناسب و بروز ضعف در این بخش است.

وی اضافه نمود: دادستانی با توجه به مصوبات این بخش همکاری لازم را انجام می دهد.

کرمی با اشاره به موضوع ساماندهی وانت بارها در سطح شهر یاسوج، ابراز داشت: جرم و تخلف وانت بارها در این حوزه مشهود است و دادستانی همکاری و تعامل لازم برای ساماندهی وانت بارها را دارد.

دادستان شهر یاسوج مقاومت و تمرد از قانون توسط وانت بارها را جرم بیان کرد و گفت: باید اعمال قوانین در حوزه فرد خاطی و خودروی ارتکاب تخلف انجام گردد.

کرمی با بیان اینکه برخی وانت های میوه فروش نسبت به مخدوش کردن و یا مخفی کردن پلاک خودرو اقدام می نمایند، ابراز داشت: این دو حوزه با هم متفاوت بوده و بر اساس قوانین با این تخلفات نیز برخورد خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 29

به "راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده هابا محورمشکلات شهری یاسوج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده هابا محورمشکلات شهری یاسوج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید