راه اندازی مجتمع فناوری و نوآوری شماره 4 دانشگاه امیرکبیر تا انتها 1401

به گزارش مینی ست، مجتمع فناوری و نوآوری شماره 4 دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا خاتمه سال 1401 به بهره برداری می رسد که در این مجتمع 48 شرکت دانش بنیان و واحد فناور مستقر خواهند شد.

راه اندازی مجتمع فناوری و نوآوری شماره 4 دانشگاه امیرکبیر تا انتها 1401

به گزارش خبرنگاران، مجتمع فناوری و نوآوری شماره 4 دانشگاه صنعتی امیرکبیر که در خیابان بزرگمهر واقع شده است، در 10 طبقه و زیربنای حدود 8500 مترمربع، محل استقرار 48 شرکت و واحد فناور خواهد بود.

این مجتمع که با سرمایه گذاری بخش خصوصی و بدون استفاده از منابع دولتی در دست ساخت است، تا خاتمه سال 1401 مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت. طراحی و ساخت این مجتمع به نحوی است که فضاهای آن برای کاربری شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور مناسب سازی شده است.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه امیرکبیر، شرکت های دانش بنیان، واحدهای فناور و استارت آپ هایی که تمایل به پیش خرید واحدهای این مجتمع را دارند، می توانند ضمن مطالعه کتابچه فراخوان فروش مجتمع فناوری نشان و تکمیل و ارسال فرم درخواست پیش خرید به پارک علم و فناوری دانشگاه، تقاضای خود را تا 6 بهمن ماه 1400 ثبت نمایند.

در حال حاضر، سه برج علم و فناوری در پهنه فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر مورد بهره برداری قرار گرفته و برج فناوری و نوآوری شماره 4 نیز در دست ساخت است.

برج ها و مجتمع های نوآوری و فناوری علاوه بر متمرکزسازی شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور، زمینه تعامل و همکاری بیشتر این مجموعه ها با یکدیگر در حوزه های میان رشته ای را فراهم آورده و علاوه بر آن خدمت رسانی به شرکتها به وسیله پارک علم و فناوری با کیفیت و سهولت بیشتری انجام می گردد.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به https://panahco.com/neshan.pdf و یا https://panahco.com/neshan140010.pdf مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 فروردین 1401 بروزرسانی: 26 فروردین 1401 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1968

به "راه اندازی مجتمع فناوری و نوآوری شماره 4 دانشگاه امیرکبیر تا انتها 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی مجتمع فناوری و نوآوری شماره 4 دانشگاه امیرکبیر تا انتها 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید