رشفورد هم به حمایت از معترضان آمریکایی پرداخت

به گزارش مینی ست، ستاره انگلیسی تیم فوتبال منچستریونایتد هم اعتراض خود به خشونت پلیس آمریکا در برخورد با سیاه پوستان را نشان داد.

رشفورد هم به حمایت از معترضان آمریکایی پرداخت

به گزارش خبرنگاران، کشته شدن دردناک جورج فلوید، شهروند سیاه پوست آمریکایی توسط یک افسر پلیس این کشور، موج گسترده ای از اعتراض را در شهرهای مختلف ایالات متحده به راه انداخته و مردم این کشور خواستار اجرای عدالت در این پرونده و البته توقف خشونت علیه شهروندان این کشور به خصوص سیاه پوستان شده اند.

در این بین ورزشکاران مختلف هم در روزهای اخیر به شیوه های مختلف همبستگی و اعتراض خود به قتل جورج فلوید را نشان داده اند. در حالی که اعتراضات مدنی در ایالات متحده همچنان ادامه دارد و در بعضی شهرها، ارتش آمریکا به دستور دونالد ترامپ برای سرکوب مردم به خیابان ها آمده است، ستاره خط حمله منچستریونایتد هم به کمپین جان سیاه پوستان اهمیت دارد، پیوست.

مارکوس رشفورد، مهاجم سیه چرده تیم فوتبال منچستریونایتد با انتشار پیغامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: دوستان می دانم که در چند روز اخیر چیزی از جانب من نشنیدید. در این چند روز داشتم کوشش می کردم تا اتفاقاتی را که در دنیا در حال رخ دادن است، مورد پردازش قرار دهم. در زمانی که از مردم می خواهند کنار هم باشند، با هم کار نمایند و متحد باشند، به نظر می رسد ما بیشتر از هر زمان دیگری از هم دور هستیم.

در ادامه پیغام مهاجم تیم ملی فوتبال انگلیس آمده است: مردم جریحه دار شده اند و ما باید به این موضوع پاسخ دهیم. جان سیاه پوستان اهمیت دارد. فرهنگ سیاه پوستان اهمیت دارد. جوامع سیاه پوستان اهمیت دارند. ما اهمیت داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1002

به "رشفورد هم به حمایت از معترضان آمریکایی پرداخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشفورد هم به حمایت از معترضان آمریکایی پرداخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید