فرایند کاهشی فوتی های کووید-19 در بعضی کشورهای اروپایی

به گزارش مینی ست، آنالیز ها حاکی از بروز نشانه های امیدوار کننده ای از فرایند کاهشیِ شیوع کروناویروس در بعضی کشورهای اروپایی است به گونه ای که آمار روزانه تلفات ناشی از بیماری کووید-19 در ایتالیا طی مدت بیش از دو هفته به پایین ترین رقم خود رسیده است.

فرایند کاهشی فوتی های کووید-19 در بعضی کشورهای اروپایی

با ما سفر کنید و با تور ترکیبیی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، آمار روزانه تلفات ناشی از بیماری کووید-19 در ایتالیا طی مدت بیش از دو هفته به پایین ترین رقم خود رسیده و مقامات بهداشت و درمان تاکید نموده اند که در نهایت منحنی آلودگی فرایند کاهشی خواهد داشت. در اسپانیا نیز موارد جدید مرگ و میر ناشی از این بیماری برای سومین روز متوالی کاهش داشته است.

خبرنگاران TV | فرایند نزولی بیماری کرونا در شمال کشور

فرایند کاهشی تعداد مرگ و میرهای ناشی از بیماری کووید-19 در بعضی کشورهای اروپایی در حالیست که موارد فوتی های ناشی از این بیماری در انگلیس جهش داشته و از آمار روزانه فوتی ها در ایتالیا فراتر رفته است.

به گزارش مجله تایم، مقامات ایتالیا روز یک شنبه اعلام کردند که از عصر روز شنبه و طی مدت 24 ساعت 525 مورد فوت ناشی از کووید-19 گزارش شده که از نوزدهم ماه مارس پایین ترین رقم را داشته است. اکنون حدود 129 هزار نفر در این کشور به این بیماری مبتلا شده و 15 هزار و 887 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 891

به "فرایند کاهشی فوتی های کووید-19 در بعضی کشورهای اروپایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند کاهشی فوتی های کووید-19 در بعضی کشورهای اروپایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید