تور ایتالیا: ساری: شروع لیگ اروپا با شکست ناامیدکننده است، نسبت به ملاقات با میلان پیشرفت نموده ایم

به گزارش مینی ست، سرمربی لاتزیو استارت تیمش با شکست در لیگ اروپا را ناامیدکننده توصیف کرد.

تور ایتالیا: ساری: شروع لیگ اروپا با شکست ناامیدکننده است، نسبت به ملاقات با میلان پیشرفت نموده ایم

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، مائوریتزیو ساری درباره شکست یک بر صفر لاتزیو مقابل گالاتاسرای، در نخستین ملاقات شاگردانش در لیگ اروپا گفت: این ملاقات نسبت به بازی روز یکشنبه (مقابل میلان) متفاوت بود. در جوی سخت و مقابل تیمی خطرناک بازی کردیم و فکر می کنم پیشرفت نموده ایم. بازی تحت کنترل ما بود، اما اشتباهات بخشی از ورزش است و ما تاوان آن را دادیم.

وی درباره تغییرات پُرتعداد در ترکیب تیمش نسبت به ملاقات با میلان گفت: لیگ اروپا برای ما مهم است و در این مقطع نمی توانیم هشت بازیکن را نسبت به بازی قبلی تغییر بدهیم. چهار بازیکن ما نسبت به ملاقات قبلی متفاوت بودند و در طول مسابقه از داشته های خود بهره بردیم. ماتیا زاکانی عملکرد خوبی داشت و توما باسیچ هم تأثیرگذار است.

شروع مسابقات با شکست، ناامیدکننده و چالشی سخت است.، سرمربی لاتزیو ضمن بیان این جمله توضیح داد: با این حال نباید فقط نتیجه مسابقه را ببینیم و باید نمایش تیم را آنالیز کنیم. من می بینم که بعضی مسائل تیم حل نشده است. ما با زمان بندی و پاس ها در کانال های کناری مشکل داریم و این موضوع در حد ثانیه ها و سانتی مترهاست، اما تفاوت را رقم می زند.

ساری با تمجید از شاگردانش اعلام کرد: من پیشرفت لاتزیو را نسبت به شکست مقابل میلان می بینم و ما قوی تر شده ایم؛ توپ را بیشتر بین خطوط قطع کردیم و کمتر به رقیب اجازه ضدحمله دادیم. ما باید حرکات هجومی و بدون توپ خود را تقویت کنیم، اما گام هایی رو به جلو در تیم دیدم و قضاوت ما نباید تحت تأثیر یک نتیجه اتفاقی قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 شهریور 1400 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1760

به "تور ایتالیا: ساری: شروع لیگ اروپا با شکست ناامیدکننده است، نسبت به ملاقات با میلان پیشرفت نموده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: ساری: شروع لیگ اروپا با شکست ناامیدکننده است، نسبت به ملاقات با میلان پیشرفت نموده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید