سولسشایر: هیچ کس حق ندارد درباره قهرمانی صحبت کند

به گزارش مینی ست، سرمربی منچستریونایتد اظهار کرد بازیکنانش نباید درباره قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر صحبت نمایند.

سولسشایر: هیچ کس حق ندارد درباره قهرمانی صحبت کند

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ساکرنت، منچستریونایتد که به نیمه نهایی جام اتحادیه راه یافته است، در لیگ برتر نیز نتایج خوبی در هفته های اخیر کسب کرد و باعث شد تا این تیم به بالای جدول برسد. با این حال سرمربی نروژی خاطرنشان کرد بازیکنانش نباید درباره قهرمانی در لیگ برتر صحبت نمایند.

اوله گنار سولسشایر گفت: به هر حال صحبت در خصوص منچستر یونایتد همواره وجود دارد ، بنابراین برای ما مهم این است که به عنوان یک تیم پیشرفت کنیم ، هر بار یک بازی انجام دهیم و ما مجبور شویم این را تکرار کنیم که بازیکنان حق صحبت درباره قهرمانی ندارند و باید بی توجه کار خودشان را پیش ببرند. تنها چیزی که ما در خصوص آن صحبت می کنیم و روی آن تمرکز می کنیم بهبود روز به روز و یادگیری و چگونگی کنار آمدن با شرایط خاص است و شاید در حال حاضر در حال بهتر شدن هستیم.

یونایتد پس از شش برد در هفت بازی گذشته خود در لیگ و رزرو یک ملاقات نیمه نهایی جام کارابائو مقابل منچسترسیتی در شرایط خوبی واقع شده است.

سولسشایر با تمجید از آنتونی مارسیال زننده گل دوم به اورتون در جام اتحادیه گفت: او اخیراً یاری های مهمی به تیم نموده است ، پاس گل داده ، گل زده است و بازی او بهتر و بهتر شده است. او مقابل لیدز نشان دادچقدر می تواند مفید واقع گردد. او همواره از کیفیت خوبی برخوردار است و شاید اعتماد به نفس او کمی به خاطر کارت قرمز [برابر تاتنهام] خدشه دار شده بود اما آنتونی بهتر و بهتر خواهد شد.

منچستریونایتد در بازی بعدی خود در لیگ برتر به ملاقات لسترسیتی خواهد رفت که این ملاقات تقابل دو تیم بالانشین جدول رده بندی لیگ برتر است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1364

به "سولسشایر: هیچ کس حق ندارد درباره قهرمانی صحبت کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولسشایر: هیچ کس حق ندارد درباره قهرمانی صحبت کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید