شیخ سلمان: به کسی اجازه دخالت در انتخابات ریاست AFC را نمی دهیم، 40 حامی دارم و می خواهم دوباره کاندیدا شوم

به گزارش مینی ست، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا بر اهمیت برگزاری انتخاباتی پاک برای معین رئیس بعدی این سازمان تأکید کرد.

شیخ سلمان: به کسی اجازه دخالت در انتخابات ریاست AFC را نمی دهیم، 40 حامی دارم و می خواهم دوباره کاندیدا شوم

به گزارش خبرنگاران، شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستار بازی جوانمردانه برای انتخابات سال آینده ریاست AFC و فیفا بدون دخالت طرف سوم تأکید کرد.

سیخ سلمان در سخنرانی اش در اختتامیه بیست و هشتمین کنگره AFC به نمایندگان AFC خاطرنشان کرد نوبت بعدی که اعضای این کنگره با یکدیگر تجدید دیدار خواهند داشت برای انتخابات ریاست این سازمان خواهد بود، انتخاباتی که قرار است در روز ششم آوریل سال 2019 در مقر AFC در شهر مالزی کوالالامپور برگزار گردد.

رئیس AFC گفت: همانطور که خودتان می دانید، انتخابات ما همیشه بر پایه بازی جوانمردانه راسخ بوده است. مانند بازی فوتبال، در انتخابات هم باید قوانین و مقررات رعایت شوند. در آسیا و به خصوص اینجا در AFC در 5 سال اخیر، ما آوازه و وجهه مثبتی از خود بر جا گذاشته ایم. ما نه احتیاج داریم و نه می خواهیم که هیچ طرف ثالثی در انتخابات ما مداخله نموده و آن را تحت تأثیر قرار دهد. در این زمینه باید قدرتمند باشیم.

شیخ سلمان ادامه داد: تمام فدراسیون های فوتبال آسیا باید آزادانه بتوانند از حقوق خود به نفع فوتبال استفاده نمایند و باید این را به یاد داشت که ما اینجا برای خانواده فوتبال آسیا کار می کنیم. اعضای خانواده ما باید در کنار هم بمانند. زمان حضور شیخ سلمان در تهران تعیین شد، اینفانتینو به ایران نمی آید

شیخ سلمان درباره سیر پیشرفت AFC از سال 2013 تاکنون مطرح نمود: AFC در فوتبال و در اتحادیه ها و فدراسیون های عضو این سازمان سرمایه گذاری نموده و این باعث ایجاد اتحادی فوق العاده شده است. باید در کنار یکدیگر بمانیم تا از اصول مان دفاع کنیم و این کلید موفقیت ما در چند سال اخیر بوده است. AFC به هیچ کس اجازه نمی دهد چیزهایی که ما در کنار هم ساخته ایم را نابود کند.

رئیس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا با اشاره به دور بعدی انتخابات نهاد حاکم بر فوتبال قاره کهن، تأکید کرد: به اعضای کمیته اجرایی AFC در اجلاس اخیرشان در تاشکند ازبکستان اطلاع داده ام که به حمایت آنها برای انتخاب مجددم احتیاج دارم. من این افتخار را داشته ام که رئیس شما باشم و حالا به دنبال آن هستم که به همکاری مان در کنار هم ادامه دهیم. همچنین من بابت نامه های حمایت آمیز و دلگرم نماینده ای که از سوی 40 اتحادیه و فدراسیون عضو AFC دریافت نموده ام، بسیار قدردان هستم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 84

به "شیخ سلمان: به کسی اجازه دخالت در انتخابات ریاست AFC را نمی دهیم، 40 حامی دارم و می خواهم دوباره کاندیدا شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیخ سلمان: به کسی اجازه دخالت در انتخابات ریاست AFC را نمی دهیم، 40 حامی دارم و می خواهم دوباره کاندیدا شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید