شیوه برگزاری امتحانات انتها ترم تحصیلی دانشگاه هرمزگان هنوز تعیین نیست

به گزارش مینی ست، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه هرمزگان گفت: ظرفیت لازم برای برگزاری امتحانات انتها ترم تحصیلی نیمسال دوم 99-98 به صورت مجازی و حضوری وجود دارد، اما هنوز معین نیست به چه شیوه ای این آزمون برگزار می گردد.

شیوه برگزاری امتحانات انتها ترم تحصیلی دانشگاه هرمزگان هنوز تعیین نیست

محمدرضا سمتی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه هرمزگان در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در مورد شیوه برگزاری امتحانات خاتمه ترم تحصیلی دانشجویان گفت: امکانات لازم برای برگزاری امتحانات خاتمه ترم تحصیلی نیمسال دوم 99-98 دانشگاه هرمزگان به صورت مجازی و حضوری را فراهم آوردیم و این ظرفیت را داریم که این آزمون به هر یک از این شیوه ها برگزار شوند.

سمتی اضافه نمود: برگزاری این امتحانات به شیوه حضوری منوط به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا است و در صورتی که تجمع دانشجویان بلامانع باشد، این آزمون را حضوری برگزار می کنیم، اما در صورتی که شیوع کرونا تداوم داشته باشد و ستاد ملی مبارزه با کرونا مخالف برگزاری آزمون ها به شکل حضوری باشد، این امتحانات را غیرحضوری برگزار می کنیم.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه هرمزگان ابراز کرد: البته تاریخ برگزاری امتحانات را فعلا به مدت 2 هفته به تعویق انداختیم و این آزمون را به 31 خرداد موکول کردیم تا عقب ماندگی های درسی طول ترم، نیز جبران شوند.

وی با تاکید بر اینکه هنوز تعیین نیست که امتحانات خاتمه ترم دانشگاه هرمزگان به چه صورت (مجازی یا حضوری) برگزار می شوند، یادآور شد: در صورتی که امتحانات به شکل مجازی برگزار شوند، از روش های برگزاری به وسیله ارزیابی طول ترم و امتجانات شفاهی و تستی و... استفاده می کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 973

به "شیوه برگزاری امتحانات انتها ترم تحصیلی دانشگاه هرمزگان هنوز تعیین نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیوه برگزاری امتحانات انتها ترم تحصیلی دانشگاه هرمزگان هنوز تعیین نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید