عطایی: تیم های والیبال را موش آزمایشگاهی نموده اند، چیدمان داوری ها مشکل دارد

به گزارش مینی ست، سرمربی تیم والیبال کاله مازندران از نحوه چیدمان داوری ها توسط کمیته داوران فدراسیون والیبال انتقاد کرد.

عطایی: تیم های والیبال را موش آزمایشگاهی نموده اند، چیدمان داوری ها مشکل دارد

به گزارش خبرنگاران، بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال کاله مازندران پس از شکست سه بر یک تیمش مقابل سایپا در هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال گفت: بازی سختی بود و ما پیش بینی این موضوع را می کردیم. این بازی برای هر دو تیم مهم بود چرا که سایپا و کاله در جدول نزدیک به هم هستند و ما مطمئن بودیم بازی سخت خواهیم داشت.

او اضافه نمود: البته در ست سوم تحت تأثیر فشار تیم حریف قرار گرفتیم و با تعویض هایی هم که انجام شد، نتوانستیم بازی خوبی را انجام دهیم و با اختلاف زیادی باختیم. ولی در کل باید بگویم که طرفداران از تماشای این بازی لذت بردند.

سرمربی تیم کاله مازندران در خصوص اعتراضات به داوری نیز گفت: من معمولاً در خصوص داوری ها اظهار نظر نمی کنم و تیم ما سعی می نماید در زمین کار خودش را انجام دهد. ولی من و آقای امیری پیش از آغاز بازی هم به یکدیگر گفتیم که این تیم داوری نمی تواند از پس چنین بازی سختی برآید. اشتباهات داوری مکرری که در جریان بازی رخ داد در بازی هر دو تیم تاثیر مستقیم داشت و یک مسابقه زیبا را به سمتی برد که نزدیک بود به حواشی بکشد.

او ادامه داد: مطمئناً اگر این بازی در شهرستان بود به حواشی کشیده می شد چون تعداد طرفداران در شهرستان ها بیشتر است. از نظر من مشکل داوری های ما چیدمان داوری است و بعضی از دوستان دوست دارند به همه داورها بازی سخت برسد که به همین دلیل تیم ها را موش آزمایشگاهی نموده اند. تنها حواشی ما چیدمان داوری ها از سوی کمیته داوران است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 139

به "عطایی: تیم های والیبال را موش آزمایشگاهی نموده اند، چیدمان داوری ها مشکل دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عطایی: تیم های والیبال را موش آزمایشگاهی نموده اند، چیدمان داوری ها مشکل دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید